Opinie (267) ponad 10 zablokowanych

  • Na poważnie jak ma być elegancko to (5)

    niech nie będą to koszule z poliestru a z bawełny lub lnu.Droższe ale chyba zakład zwraca za ubrania robocze

    • 1 1

    • (2)

      Nie zwraca. W tym problem

      • 3 0

      • A co z kodeksem pracy? (1)

        Musi być ekwiwalent za kupno strojów roboczych lub takowe stroje dostarczone przez pracodawcę.Od czego są związki?

        • 1 0

        • związki są opłacane przez Zarząd

          • 0 0

    • Wymaga (1)

      Wymaga a nie zwraca, sami kupujemy ubrania robocze, sami je pierzemy.

      • 3 0

      • Więc należą się za to pieniądze

        • 1 1

  • Hmmm (1)

    To jest jedyna taka firma, gdzie najbardziej nie szanuje się oraz nie dba o tych, którzy przynoszą zdecydowanie największe korzyści. Przecież to za przejechane kilometry są w tej firmie pieniądze.
    Firmowe polary

    To jest jedyna taka firma, gdzie najbardziej nie szanuje się oraz nie dba o tych, którzy przynoszą zdecydowanie największe korzyści. Przecież to za przejechane kilometry są w tej firmie pieniądze.
    Firmowe polary rozdaje się dyspozytorom, którzy czy faktycznie tego potrzebują? Ta praca zaczyna być niewolnictwem, z tą różnicą, że dostaje się pańszczyznę...

    • 8 0

    • A zobacz jak dumnie te polary noszą. I jaką wtedy mają pozycję wśród kierowców. Jakby byli nieśmiertelni tak zostali wyróżnieni.

      • 5 0

  • Hehe...

    ciekawe który to lokalny handlarz odzieżą roboczą potrzebuje podpisać umowę z ZTM Gdańsk, że próbują to przepchnąć :)
    Jak dla mnie bzdura - chcę, żeby kierowcy który mnie wiezie było przede wszystkim wygodnie, a próba ujednolicania i zakazywanie im jazdy w spodniach krótszych niż pełne to znęcanie się nad pracownikiem.

    • 6 0

  • Jestem kierowc autobusu "gryf"nosze w pracy bluze z napusem pozdrowienia dla wiezienia i bermudy w hawajkie palmy i to jest (1)

    Wpozadku pracodawca

    • 5 1

    • Hie hie , dobre.

      • 1 0

  • Skoro policja wodna moze spac w motorowce w szuwarach na blotniku w krotkich czarnych bermudach,to czemu nie kierowcy???

    • 4 0

  • Zeby wymagać to najpierw trzeba dać

    Nic nie dali typu ubioru koszul itd. Więc o czym tu mowa

    • 4 0

  • Ludzie, którzy patrzą i zwracają uwagę na ubiór są żałośni

    • 2 3

  • Oczywiście pisowski radny chciał poprzebierać kierowców w krawaty. Jakie pomysły pisowcom jeszcze (3)

    do głowy przyjdą? Polska to wolny a nie pisowski kraj i każdy ma prawo ubierać się jak chce!! Skandal!!

    • 2 5

    • .........ochłoń.........

      • 3 1

    • Czytać umiesz czy nienawiść oczy ci zasłoniła i rozum odjęła? (1)

      Przeczytaj jeszcze raz jaki to radny i z jakiej formacji bo hejtujac bez sensu tylko się ośmieszasz

      • 3 0

      • Właśnie o to chodzi, żeby wszystko co złe, zwalic na was pisowców. Wypowiedź pana radnego

        została sprytnie przez pisowców wycięta z kontekstu. Oczywiście że to wasz przeklęty pomysł. Prawaki buraki!

        • 0 0

  • Do kierowców GAiT (1)

    Podajcie proszę jaką macie stawkę godzinową. Wiem że każdy ma inne godziny pracy, brygady, dodatki, święta itp. dlatego zarobki są bardzo zróżnicowane. Ale ciekawi mnie czy stawki są zróżnicowane i czy rzeczywiście oscylują w okolicach stawki minimalnej.

    • 1 0

    • Driver

      19.20 zł/H brutto dla tego co pracuje 6 miesięcy i dla tego co pracuje 45 lat

      • 2 0

  • Ubiór to nie wszystko, ale..

    Ubiór to nie wszystko, ale jednak miasto powinno o to zadbać. Powinny być jednolite koszule z logo ZTM po jednej stronie i logo przewoźnika po drugiej + krawaty, spinki do nich, na zimę polary i porządne kurtki itp. W

    Ubiór to nie wszystko, ale jednak miasto powinno o to zadbać. Powinny być jednolite koszule z logo ZTM po jednej stronie i logo przewoźnika po drugiej + krawaty, spinki do nich, na zimę polary i porządne kurtki itp. W Gait kierowca nie dostanie nawet głupiej smyczki (jedynie do holdera do legitymacji) czy długopisu z logo. Jest XXI wiek, powinniśmy dążyć do jednolitej identyfikacji marki ZTM oraz przynajmniej przewoźnika miejskiego - GAiT. Druga sprawa, że najpierw powinni ogarnąć sieć komunikacyjną, punktualność, przesiadki czy biletomaty w pojazdach oraz rozbudować sieć stacjonarnych urządzeń.

    • 3 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.