Opinie (391) 8 zablokowanych

  • Racja po stronie kierowcy!!! (2)

    Widocznie Pan Jacek jak i reszta pasażerów podróżujących komunikacją miejską a zwłaszcza autobusami nie miała styczności z prowadzeniem pojazdu w warunkach nocnych i nie tylko i nie zdają sobie sprawy jak zabawa

    Widocznie Pan Jacek jak i reszta pasażerów podróżujących komunikacją miejską a zwłaszcza autobusami nie miała styczności z prowadzeniem pojazdu w warunkach nocnych i nie tylko i nie zdają sobie sprawy jak zabawa telefonem a zwłaszcza jego wyświetlacz, który niesamowicie razi oczy w takich warunkach kierowcę i prowadzi do dekoncentracji prowadzenia pojazdu

    • 28 2

    • (1)

      Powinno byc oznakowanie w pojazdach odnośnie korzystania z telefonu

      • 6 0

      • O ile...

        O ile pamietam to kiedyś były oznakowania...

        • 3 0

  • Kierowca nie umie już się wysłowić?? (2)

    • 2 22

    • a skad wiesz jak było??

      • 0 0

    • nie każdy ma talent

      jak JK czy AD...

      • 0 0

  • święte krowy z tymi komórkowcami

    na nic nie patrzą tylko ich ekran ma znaczenie . Cały ich świat to ten ekran dlatego nie są w stanie zrozumiec innych. Tego pasazera nalezało wysadzić i niech by szedł sobie i przy okazji przegladał net . ps 33 % stron w necie to pornosy więc z takim prawdopodobiensstwem nalezy przyjąc cnd

    • 18 1

  • (1)

    Ja mam złote zęby i nie mogę otwierać gęby podczas jazdy autobusem.

    • 6 6

    • Ty

      masz żółte zęby.

      • 4 2

  • Ja kiedyś pojechałem N13 na koniec trasy żeby oddać kumplowi kasę (1)

    Za 5 minut wracam i wsiadam do tego samego autobusu a kierowca mnie pyta gdzie ja jadę i mówi że z nim nie będę jeździł na wycieczki krajoznawcze. Na szczęście nie kazał mi wysiąść bo inaczej bym zadzwonił do Nadzoru ruchu i powiedział że kierowca jest pijany albo nienormalny.

    • 6 6

    • Wygląda na to, że to chyba ten sam kierowca, któremu przeszkadzał telefon pasażera. Widać, że odpowiednio przetestował zachowania dyrektora przedsiębiorstwa. Aż strach wsiadać do takiego autobusu.

      • 1 2

  • Ciul czy debil z telefonem. (1)

    Czy ten debil nie mógł oglądać sobie w telefonie kawałek od kabiny ? To naprawdę dekoncentruje.Tylko debil tego nie rozumie.Ale już złożyć skargę do dyrektora to ciul miał na tyle wyobraźni.Szkoda że kierowca nie mógł go kopnąć w d*p...sko i won z autobusu.Niech by dymał z buta - gdyby się przewietrzył to może do tego pustego łba coś dotarło.

    • 21 2

    • mógł, ale kierowca mu nie wyjaśnił,

      że obraz się odbija w szybie

      • 1 5

  • Zaden przepis w Regulaminie przewozu nie zabrania korzystania pasażerom z telefonów komórkowych (1)

    Pasażer powinien olać kierowce albo kazać mu wezwać policję albo nadzór ruchu ale domyślam się że jak "Wreszcie ktoś z tyłu pojazdu krzyknął, aby nasz czytelnik odpuścił i wyłączył telefon, bo kierowca nie da za wygraną." to się przestraszył "linczu" i dlatego odpuścił.

    • 2 22

    • Kolejny ograniczony miłośnik siedzenia z nosem non stop w telefonie...

      • 2 0

  • Gniazdka USB w autobusach są dla kogo? A jak pokazać bilet na smartfonie? (1)

    Czyli jeżeli będzie przeprowadzana kontrola biletów, pasażer będzie pokazywał kontrolerowi swój smartphone z aplikacją moBILET albo SkyCash to kierowca takiego pasażera wyprosi z pojazdu? Tu jest chyba jakaś pomyłka w

    Czyli jeżeli będzie przeprowadzana kontrola biletów, pasażer będzie pokazywał kontrolerowi swój smartphone z aplikacją moBILET albo SkyCash to kierowca takiego pasażera wyprosi z pojazdu? Tu jest chyba jakaś pomyłka w argumentacji ZTM Gdynia. Jeżeli zarząd transportu podpisał umowę z usługodawcami sprzedającymi ich bilety za pomocą smartphona, to chyba korzystanie ze smartfonów nie jest zabronione. Chyba że ZTM próbuje zniechęcić do korzystania z transportu publicznego ich ostatnich wierny pasażerów, czyli młodych ludzi, których nie stać jeszcze na własny samochód.

    Od lat można obserwować to samo zachowanie. Wpierw starsi ludzie narzekali na młodych ludzi, że gadają przez swoje smartfony. Teraz sami to robią, bo z poślizgiem 10 lat nauczyli się z tego korzystać. No ale korzystanie z tego internetu powinni zabronić, bo ksiądz to z ambony powiedział. Kiedy dostaną starsi ludzie smartfon w spadku po wnuku, to raptem sami odkryją zalety aplikacji portali jak trójmiasto.pl, mobileMPK, myBus albo jakdojade.pl.

    Warto spytać, dlaczego portal zkmgdynia nie jest przystosowany do smartfonów? Pan Jacek mógł argumentować, że sprawdza rozkład jazdy a strona przewoźnika nie jest przystosowana do smartfonów, dla tego trwa to dłużej. Albo że właśnie wyszukuje numer centrali ZKM, bo kierowca zachowuje się podejrzliwie. Pewnie jest terrorystą, bo jako jedyny w autobusie nie patrzy na ekran swojego smartfonu.

    Z jeden strony chwalą się przewoźnicy nowymi pojazdami z gniazdkami USB, pisała o tym Patryk Szczerba 22 marca 2016 tutaj na trojmiasto.pl, ale jak się z nich korzysta, to przeszkadza to kierowcom? Z jednej strony wykorzystuje się nową technologię na cele PR, z drugiej strony zabrania pasażerom korzystania tej nowej technologii? To co mam ładować np. w tych rok temu reklamowanych trolejbusach? Laserową maszynkę do golenia?

    • 7 17

    • ty też masz problemy?

      wystarczyło by pan jacuś usiadł tak by ekran nie odbijał się w przedniej szybie kierowcy. Wieczorem jest sporo wolnych miejsc w autobusach. Ale pan jacuś pokazał swoją wyższość. Troche kultury i szanowania innych nawet jak nam się wydaje że racji nie mają.

      • 0 0

  • (2)

    Ja bym przeprosiła, wyłączyła telefon, wyjaśniła że nie wiedziałam, że się odbija w szybie i przeszkadza, i tyle.

    A "pan Jacek" to jakiś - no nazwę po imieniu - ułom bez doświadczenia w prowadzeniu pojazdów i jednocześnie bez wyobraźni.
    Dziwi mnie że portal informacyjny publikuje skargi każdej dysfunkcyjnej jednostki.

    • 18 3

    • i tym się różnicie

      Ty jesteś normalna

      • 1 0

    • W pełni popieram wypowiedź poprzedniczki.

      • 0 0

  • Niestety kierowcy naszego zkm zachowują się jak królowie.

    • 4 9

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.