Opinie (328) 4 zablokowane

  • Specjalisci od wypadkow

    Jak zwykle pelno wymadrzajacych się. Czy ciezarowka nalezala do kierowcy? Jeśli nie, to karac przewoźnika, bo kierowca nie jest winien a to ze jechal tym skladem to tak niestety wygląda kapitalizm. Nie chciałby jechać, pojechalby by inny kierowca który ma dzieci na utrzymaniu. Zacznijcie ludzie myslec, POrazka.

    • 2 3

  • ma przesrane (1)

    w poprzednich artykułach napisano że jest on właścicielem auta, nie ma na kogo zwalić winy, razem z nim powinni siedzieć: mechanik, który heble wymontował, diagnosta, który auto dopuścił oraz inspektor itd. jeśli były ostatnio takie kontrole

    • 4 1

    • do tej"kolekcji" dodaj tego co koło wymyślił!!!!!!!!!!

      • 0 3

  • Szkoda mi wszystkich

    Ale prawda jest taka ze gdyby nie głodowe stawki za które muszą jeździc przewoźnicy i ciągłe kary za byle co nakładane przez ITD to stac by było przedsiębiorce na sprawną ciężarówke!!

    • 2 0

  • TIR (skrót od fr. Transport International Routier) więc raczej zestaw =] (3)

    Strasznie jedziecie po kierowcy jak dochodzę po waszych postał był właścicielem Scanii. Kilka osób postawiło świetne pytania między innymi gdzie brakowało owych tarcz z zaciskami , czy w ciągniku siodłowym czy w

    Strasznie jedziecie po kierowcy jak dochodzę po waszych postał był właścicielem Scanii. Kilka osób postawiło świetne pytania między innymi gdzie brakowało owych tarcz z zaciskami , czy w ciągniku siodłowym czy w naczepie, najczęściej brakuje w naczepie aby obniżyć koszty eksploatacji zatem nasuwa się kolejne pytanie kto był właścicielem naczepy ? Sam jestem kierowcą (bo lubię jeżdzić i pomimo skończonych studiów może nie na PG ale WSB też chyba nie najgorsze jest :)) i w moich obowiązkach nie jest znanie całej mechaniki wszystkich podzespołów w zestawie, od tego są serwisy komputery pokładowe w ciężarówkach. Kierowca jak dostaje zlecenie np w DSV iż ma zabrać naczepę o takich numerach i targać ją na północ Norwegii to nawet do niej nie zagląda a w przypadku jakiej kolwiek awarii ma od tego spedytora z DSV(Schenker czy inne wynalazki) i oni sprowadzają serwis. Obecnie kurs na prawo jazdy kategorii C i C+E ogranicza się jak w przypadku kategorii B to pokazania gdzie dolewa sie płyny eksploatacyjne zatem to wszystko co musisz wiedzieć na temat "mechaniki" pojazdu, a kurs z kwalifikacji na przewóz rzeczy i materiałów także nie mówi wprost czy mają być takie hamulce czy inne o ich ilościach itp. Oczywiście jak udowodnią iż zrobił to z premedytacją to nie ma zlituj! Pragnę tylko zwrócić uwagę iż Kierowca/Driver/Szofer jest od przetransportowania materiałów z punktu a do punktu B oraz prawidłowe je zabezpieczenie aby nic złego się z nim nie stało. Dziękuję za uwage

    • 3 5

    • To jeszcze raz ja =] (2)

      Nie którzy od razu zarzucą iż napisane jest przecież pod umieszczonym zdjęciem "Śledczy ustalili, że na części osi ciężarówki brakowało tarcz hamulcowych oraz zacisków." chcę tylko dodać iż zdjęcie przedstawia naczepę ;)
      Peace

      • 0 0

      • Wszystko cacy, Krzysiu... (1)

        ...ale skoro ten Pan był właścicielem zestawu (a w każdym razie właścicielem firmy,realizującej ten przewóz), to kto miał odpowiadać za stan techniczny, jak nie on?

        Po drugie,każdego kierowcę powinno

        ...ale skoro ten Pan był właścicielem zestawu (a w każdym razie właścicielem firmy,realizującej ten przewóz), to kto miał odpowiadać za stan techniczny, jak nie on?

        Po drugie,każdego kierowcę powinno obchodzić,czy jego pojazd jest sprawny. W dużych,poważnych firmach jest to dorozumiane, ale jak bywa u rodzimych "przewoźniczków"... to widać na obrazku...

        • 2 0

        • Słuszna uwaga, jeżeli był właścicielem zestawu to jak najbardziej odpowiada i 8 lat uważam wtedy za zbyt łagodny wyrok, lecz nie jestem przekonany czy był właścicielem naczepy ale oczywiście mogę się mylić z braku wiedzy

          Słuszna uwaga, jeżeli był właścicielem zestawu to jak najbardziej odpowiada i 8 lat uważam wtedy za zbyt łagodny wyrok, lecz nie jestem przekonany czy był właścicielem naczepy ale oczywiście mogę się mylić z braku wiedzy w tym temacie, a w takim wypadku za brak hamulców odpowiada właściciel naczepy. Choć nadal nie wiem kto był/jest jej właścicielem.
          P.S trzeba być totalnym idiotą aby oszczędzać na elemencie gwarantującym bezpieczeństwo

          • 1 0

  • gdynia by night

    jaki tam właściciel!kiero ma ponoć 31 lat!to skąd by go było stać na taki sprzęt!a czy gdyby ta baba co pod prąd na obwodnicy jechała by kogoś zabiła?to co też by miała spalone klocki?

    • 2 1

  • baby na traktoty

    słaby kiero!!chłopaki z mławy po 60 ton ciagną i jeszcze żaden nie miał dzwona!tylko eskapada się rozpada!haha

    • 1 3

  • tir winen (1)

    Po zderzeniu dwóch samochodów osobowych zablokowana jest w środę droga krajowa nr 8 (Wrocław-Kłodzko) pomiędzy miejscowościami Ząbkowice Śląskie i Szklary (Dolnośląskie). W wypadku zginęły dwie osoby

    • 2 0

    • no i co "eksperci kanapowi" cisza ?????????

      • 1 0

  • obwodnica

    wiem ,ze intelektem nie zabłysnął ,ale jaka mogła byc tregedia znowu wielki karambol przez nieogarnietą rudą panią

    • 1 0

  • Wina kierowcy jest oczywista. Przynajmniej teoretycznie. Bo praktycznie, przy obowiązujących (1)

    w Polsce przepisach księgowo finansowych MUSIAŁ tak jeździć, bo inaczej zasilił by grono bezrobotnych. Polacy żyjąc w Polsce niestety nie mają rządu, mają tylko reżim bezwzględnie egzekwujący BANDYCKIE podatki.

    w Polsce przepisach księgowo finansowych MUSIAŁ tak jeździć, bo inaczej zasilił by grono bezrobotnych. Polacy żyjąc w Polsce niestety nie mają rządu, mają tylko reżim bezwzględnie egzekwujący BANDYCKIE podatki. Obowiązkiem rządu jest stworzenie takich ram prawnych, które umożliwią niczym nieskrępowaną działalność gospodarczo biznesową, a obowiązkiem organów państwowych jest jej wspieranie i ochrona. Takiej władzy w Polsce nie ma. Wskaźnikiem że coś się zmienia będzie wyrok dożywotniego więzienia dla osób winnych aresztowania pana Kluski. Jest to właściwa kara za niszczenie polskiego biznesu, za ośmieszanie organów państwowych oraz za GŁUPOTĘ. Za wypadek w Gdyni i śmierć dwóch osób powinien OSOBIŚCIE odpowiadać minister finansów.

    • 4 3

    • Skoro scania wiozła wodę, to powinien za to odpowiadać

      Minister Gospodarski Morskiej, Neptun i wodnik Szuwarek.

      • 1 1

  • do nie wtajemniczony rad i tylko pytam odpowiedż

    w samochodach ciężarowych i naczepach już od dłuższego czasu stosowane są hamulce tarczowe i nie jest to jakieś nowatorstwo na skale światową podobnie jak w samochodach osobowych gdzie tez zniknęły bębny i szczęki chyba że posiadamy auta z lat 90

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.