2019-07-11 20:54
i na razie proponuję zapomnieć na dłuższy czas o tym co tu dziś napisano.
Tak po kolei: pkt.I. Port Lotniczy, pkt.II. Lodowisko, pkt.III. tunel pod torami kolejowymi, pkt.IV.Park w Parku, pkt.V.Kolej na Nord West. .pkt.VI. "rond-.el" Gdyński Patent- mega turbinowy Pucka/Unruga,... itd..
2019-07-11 20:54
Witomino może poczekać ... I tak już dużo tam pobudowali ... Za to cała północ ledwo się trzyma na estakadzie ... Chylonia Stoi na przejazdach, hutnicza zatkana ...
2019-07-11 20:57
Ludzie.. Nie marudzić że kolejna budowa.. Ajlepiej zyjmu w buszu i nie budujmy
2019-07-11 21:00
A za 10 lat i za 100 baniek będziecie gnić na Kieleckiej.
2019-07-11 21:10
14 lipca mija 3 rocznica pamietnej ulewy z 2016 r. Do tej pory nie udało się odbudować 5m mostku na Kaczej na ul. Łęczyckiej a na Nałkowskiej jest zerwane 1/2 jezdni i jest mijanka?
2019-07-11 21:14
przepust pod ul.J. Wiśniewskiego- teraz autobusy jeżdża przez ul.Logistyczną (Trefl ) i ul.Kontenerową-by dojechać na Obłuże Centrum.
Nie ma komu tego zrobić czy nie ma za co tego zrobić ?
2019-07-11 21:16
Spółka MTM złożyła ofertę na kwotę 79 171 268,75 zł brutto, a Strabag na kwotę 103 025 535,62 zł brutto. Gdynia chciała przeznaczyć na realizację inwestycji 69 490 862,83 zł brutto, a więc 10 mln zł mniej od tańszej oferty.
103 025 535,62 zł - 10 mln zł = 69 490 862,83 zł ???
2019-07-11 23:55
???
2019-07-12 01:32
Czego nie rozumiesz?
2019-07-12 05:43
A jak długopis dla księgowej zdożeje o 8 groszy to kosztorys pójdzie się gonić? Czy jest to kwota 79171268,75 plus-minus 10000? To się nie zaokrągla do poziomu błędu, jak w pomiarówce? Dobrze, że ceny są dyskretne , bo by podawali do 6 miejsc po przecinku.
2019-07-11 21:19
Nie uwierzę dopuki nie zobaczę. Ile już było koncepcji a korki jak były tak są i zapewne długo jeszcze będą. Poza tym czy przy tej okazji dokończony będzie system wjazdów i zjazdów na obwodnicę, która też czeka na poszerzenie ale przy tych nierządach raczej bym się nie spodziewał.
2019-07-11 21:23
remontu i przebudowy ul. Chwarznieńskiej na jej Witomińskim odcinku. Przecież ta ulica na bliżej nieokreślony czas została by całkowicie wyłączona z ruchu pojazdów...Jak wtedy dojechać na Chwarzno-Wiczlino i do
remontu i przebudowy ul. Chwarznieńskiej na jej Witomińskim odcinku. Przecież ta ulica na bliżej nieokreślony czas została by całkowicie wyłączona z ruchu pojazdów...Jak wtedy dojechać na Chwarzno-Wiczlino i do Obwodowej ? Nie wykonalne według mnie to od początku było takie rozwiązanie...Nie da się tak newralgicznej trasy komunikacyjnej robić po "kawałku" i po połowie...
Czy ktoś o tym wcześniej pomyślał, że odcinek około 1000 metrów należało by całkowicie zamknąć na długi czas... I był nawet ogłoszony na to przetarg??? Nie dowierzałem jak czytałem o przetargu .....
2019-07-11 22:13
to zobacz jak to się działo na skrzyżowaniu Kwiatkowskiego i Dąbka. A tak na marginesie i tak zrobi to MTM z rocznym opóźnieniem
2019-07-11 21:33
potencjalny wykonawca lub wykonawcy startujący w przetargu mówią za ile to oni będą chcieli to wykonać...Oferta opiewa na tyle,a tyle, to albo "wchodzi się" w ten temat, albo mówi się, że nie - wchodzę. Skąd
potencjalny wykonawca lub wykonawcy startujący w przetargu mówią za ile to oni będą chcieli to wykonać...Oferta opiewa na tyle,a tyle, to albo "wchodzi się" w ten temat, albo mówi się, że nie - wchodzę. Skąd potencjalny wykonawca ma takie dokładne informacje i wyliczenia, że musi być według jego oceny zazwyczaj -drożej- "drogo" lub b.drogo i często b.długo..?
Przecież to jawnie może wywoływać zjawiska zwane zmową cenową. Analogiczne inwestycje realizowane w innych częściach kraju i w innych miastach będące o takim samym stopniu trudności i z takim samym zakresem robót są dużo tańsze??
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.