Active Life

Trener personalny

Gdańsk, Kazimierza Górskiego 1 (dawna Wiejska)

Piotr - opinia (1) Polecam Karola Długosza trenera personalnego Kraków .sosnowiecka 30E3 Piotr Tomek - opinia (1) Gorąco polecam ekipę Active Life za profesjonalne i indywidualne podejście,... Tomek Kasia - opinia (1) Polecam trenigi z trenerami z Active Life. Na każdy trening z Mateuszem... Kasia
Maciej Z - opinia (1) Jeżeli szukasz kogoś, kto Cię zmotywuje do ćwiczeń a nawet do wyrwania z... Maciej Z Najlepsi! (1) Korzystamy z usług ActiveLife już od roku. Przede wszystkim trenerzy znają... Agata i Grzesiek Trening dla ciała i głowy! (1) Świetna ekipa, widać że znają się na rzeczy! Sam trening jest dokładnie... Dawid Train like a boss! (1) Tak powinny wyglądać treningi! Michał idealnie układa treningi i daje z... MK Najlepsi trenerzy w trójmieście (1) Bardzo polecam! Ćwiczę z Mateuszem już od kilku miesięcy i wychodzę... Marta Active Life - polecam!! (1) Zdecydowanie polecam! Pełen profesjonalizm, trenerzy świetnie przygotowani do... Ula Trener na 6 (1) Z czystym sumieniem, mogę polecić tych trenerów. Trafiłam do nich jakieś 3... Ania Najlepszy możliwy wybór!!! (1) Gorąco polecam wszystkim chcącym zadbać o swoje zdrowie i wygląd skorzystanie... Bartek Najlepsi! (1) Polecam wszystkim tę firmę, to prawdziwi fachowcy. Indywidualnie dobrali mi... Tomek Zdecydowanie mogę polecić (1) Wiele razy już się zbierałem do treningów i odchudzania z różnym skutkiem,... Jacek Bardzo polecam (1) Trafilam do Active life po operacji kręgosłupa . Nie przyjeli mnie do... Magdalena Dla poczatkujacych i zaawansowanych (1) Chcesz cos zmienic w swoim zyciu? Wstydzisz sie, boisz sie oceniania lub... Maciej Zaloga Super Team (1) Goraco polecam Active Life kazdemu kto lubi spedzac aktywnie urlop i nadgonic... Tomasz Michalski Polecam przenajbardziej :) (1) Fantastyczna ekipa trenerów, którzy swoim profesjonalnym podejściem i... Asia TRENING PERSONALNY (1) Super Trenerzy , fajna atmosfera - w takim towarzystwie cz