Czy to zapalenie pęcherza?

Słuchajcie, nigdy nie miałam, ale kiedyś pamiętam, że koleżanka w pracy biegała co chwilę do toalety i mówiła, że właśnie ma zapalenie pęcherza. Ja już trzeci dzień tak co chwila biegam, bo cały czas czuję, że mi się chce siku, ale jakoś niewiele leci, tak po kilka kropli i na dodatek boli i piecze. Czy to może być zapalenie pęcherza? Nie znam się na tym za bardzo i nie wiem, czy muszę biec do ginekologa? Czy to jakoś mogę sobie pomóc na to w domu? Macie jakieś doświadczenia z tym dziewczyny?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Czy to zapalenie pęcherza?

Nie musi być ginekolog, może być lekarz ogólny, który zleci badanie moczu. Możesz też to badanie zrobić odpłatnie przed wizytą. Jeśli w badaniu ogólnym wyjdą bakterie, to warto zrobić posiew, ale tu czeka się 3 dni na wynik.
Na forum nikt Ci pęcherza nie zbada ;)
A może jesteś w ciąży i stąd te częste wizyty?
Możesz jeszcze spróbować sama sobie pomóc i kupić w aptece leki bez recepty: furaginę, żurawit czy inny urosept. Jeśli jednak w grę może wchodzić ciąża, nie bierz nic na własną rękę tylko leć do lekarza.

Furagina

Ja przy zapaleniu pęcherza miałam identyczne objawy, też właśnie ból i pieczenie i miałam cały czas parcie na mocz. Mama mi wtedy akurat dała urofuraginum i w sumie praktycznie od razu poczułam dużą ulgę. Dostaniesz to w aptece bez recepty. Im szybciej zareagujesz tym lepiej, nie ma co się męczyć.

Z tego, co piszesz to rzeczywiście może być zapalenie pęcherza, ja zwykle biorę urofuraginę, ale to najlepiej po konsultacji z lekarzem. Polecam też picie soku z żurawiny, ja się staram pić kilka razy w tygodniu i odpukać dawno nie miałam tego problemu. :)

Zurawina pod kazdą postacią trochę zwalczy uciązliwe objawy. Mnie najbardziej smakuje zurawina suszona, mozesz ją tez dodać do obiadu, przepisów na necie znajdziesz mnóstwo. A do tego urofuraginum.Tylko nie przerywaj leczenia jak przestanie cię boleć! Kurację trzeba skończyć bo za chwilę ci wróci