Dobry rower do 1200zł??

Witam!

Na wstępie odrazu zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem rowerowym, nic a nic się nie znam;)

Chciałabym zapytać czy za 1200zł kupię jakiś w miarę dobry rower? Chcę kupić taki prezent mężowi na okrągłe urodziny i mam ograniczony budżet.

Nie chcę kupować jakiegoś kitu który rozleci się po kilku jazdach.

Możecie mnie jakoś naprowdzić, coś podpowiedzieć?

będę wdzięczna!

z góry dzięki:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Dobry rower do 1200zł??

za 1200 super rower to nie bedzie ale na pewno kupisz taki, kt sie nie rozpadnie na pierwszym zakrecie. radze udac sie po prostu do jednego ze sklepow ROWEROWYCH i znajdziesz cos dla meza. w tej kwocie rowery roznych "marek" sa do siebie bardzo podobne i jakosciowo i ze wzgl na osprzet. pamietaj tylko o odpowiednim rozmiarze ramy

Dziękuję za odpowiedź!

Domyślam się, że nie będzie to jakiś super rower.
Mąż też nie jest jakimś wyczynowcem, chociaż jeździ(ł) głównie po lesie,dość szybko- czy to powinnam wziąć pod uwagę?:)

Mam nadzieję, że w sklepie mi doradzą fachowo. Może jeszcze polecisz gdzie mogę się udać po taki rower?Interesuje mnie Gdynia:)

zdecydowanie najlepszy wybór i mozliwości przymierzenia u Żuchlińskiego na granicy Cisowej/Janowa, ale najsensowniejsza obsługa raczej w Sportlandzie w Redłowie i Cyklo w centrum.

pozdr

Radzę też zajrzeć do cyclosport w chwaszczynie. http://www.cyclosport.pl/ Sklep nie jest drogi, ale rabatów nie mają.

tak, Zuchlinski ma duzy wybor rowerow i sporo dodatkowego sprzetu typu bidony, lampki, ciuchy, kaski itd itp. jesli Twoj maz jezdzi po lesie, szybko - na pewno powinien miec rower typowo gorski, nie np trekingowy.