Gdzie w Trójmieście Badanie HSG??

Gdzie w Trójmieście można wykonać badanie HSG i czy któraś z Was miała.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
na pewno kliniczna i wojewódzki
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W invicta koszt to 30 zł z tego co się orientuje :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
naprawdę już dzwonie do invicta
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
HSG to badanie drożności jajowodów i nie kosztuje 30zł... ale z 300
Najlepiej wybrać ośrodek, który robi dużo takich badań, jak Kliniczna, ale z tego co wiem, to do wakacji kończą im się już limity NFZ
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
w invicta 500 zł + 100 zł wizyta
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Jak teraz robią HSG? usypiają może? słyszałam, że to jakaś masakra :(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja miałam mieć, już miałam wyznaczony termin, ale mi się "upiekło". Mój lekarz mówił mi, że nie usypiają, przyjmują rano i po paru godzinach do domu. Wszystko w znieczuleniu miejscowym, podaje się kontrast, przyjemne to na pewno nie jest, ale ja bym się nie nastawiała, że jakaś "masakra".
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
pogubiłam zera :( przepraszam za zamieszanie :/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja nie miałam żadnego znieczulenia, boli ale do przeżycia:)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
boję się tego badania kurcze ale nie wiem wyjścia.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Gameta też robi to badanie za 350 zł !!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W Gamecie bdanie jest robione przy pomocy USG. W szpitalach jest robione przy pomocy RTG. Ja miałam 2 razy w szpitalu. Trochę boli, ale to tylko kilka-kilkanaście sekund. Nic strasznego.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dodam jeszcze tylko, że badanie w szpitalu jest na NFZ. Termin - zazwyczaj w najbliższym możliwym cyklu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja robilamw marcu na klinicznej czekalam 2 tyg, bylo okropnie ale da sie przezyc
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Orientujecie sie, czy w szpitalu PCK w Redlowie tez robia to badanie?

Dziewczyny ktorym dano znieczulenie przed HSG - gdzie miałyscie
robione badanie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
na pewno to badanie robi Dr. Piskulak u siebie w gabinecie, koszt nie pamiętam jaki, ale na pewno mniejszy niż 300 zł, sam zabieg trwał kilka minut i mnie osobiście nic nie bolało.
Tylko pamiętajcie o wkładkach, granatowy kontrast ciężko się spiera :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ponawiam pytanie..
Orientujecie sie, czy w szpitalu PCK w Redlowie tez robia to badanie?

Dziewczyny ktorym dano znieczulenie przed HSG - gdzie miałyscie
robione badanie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Polecam szpital w Wejherowie. Na Badanie czekałam miesiąc. Samo badanie nie jest takie straszne jak piszą, choć to sprawa indywidualna. Dla mnie gorsze są bóle towarzyszące miesiaczce. Przed badaniem dostałam ketonal i no-spa. Moment wlewania kontrastu jest dość bolesny, ale najgorszy ból trwa kilka sekund i zaczyna szybko mijać. W szpitalu w Wejherowie oddział jest przyjazny, czysty a opieka miła i profesjonalna
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy tylko jeden dzień byłaś w szpitalu na zabiegu?I czy do zabiegu można mieć koszulkę?Czy trzeba być nago?
Dziękuję za odpowiedź
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziewczyny, ponawiam pytanie odnośnie HSG w Wejherowie. Jak to w praktyce wygląda i ile czasu spędza się w szpitalu?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziś mi powiedziano że nie robią w wejherowie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja robiłam w wojewódzkim. Normalnie zaraz po badaniu się wychodzi, trzeba tylkp chwilę posiedzieć, upewnić się czy wszystko ok.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a jak sprawa wygląda przed badaniem? Robią jeszcze jakieś dodatkowe badania? Dostajesz jakieś środki przeciwbólowe? trzeba coś ze sobą zabrać?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0