Naprawdę polecam wszystkim (1) Jestem w drugiej klasie gimnazjum i jestem z tej szkoły bardzo zadowolona,... Alice Polecam szkołe, warta wyboru ale bezpieczeństwo słabe (1) Jestem absolwentem tej szkoły, moge powiedzieć że szkoła przygotowała mnie... Adam Anonim - opinia (1) Przyszli uczniowie! Nie liczcie w tej szkole na współpracę! Szkoła jest... Anonim
Jestem świeżo upieczoną absolwentką (1) Poziom nauczania bardzo wysoki, w podstawówce byłam uczennicą piątkową, a... Katniss Nie polecam (2) Po 2 latach z tej szkoły pamiętam tylko jeden wielki bałagan, nikt nic nie... Pola jestem rodzicem i nauczycielem (nie w tym gimnazjum) (1) Moim zdaniem poziom nauczania jest bardzo wysoki, ale moje dzieci były w... Matka Fajnie:) (1) Szkoła niczego sobie , nauczyciele super ( oprócz nauczycielki j.polskiego )... uczennica Nigdy więcej takiego traktowania (1) G48 zapewniło mi traumę do końca życia. Trzeba przyznać, ze poziom nauczania... Rozczarowana ... (1) Szkoła o bardzo przeciętnym poziomie nauczania. Nauczyciele, którzy ''nie... uczeń pozdrawia . (1) Spory bałagan. Żenujaca była sytuacja kiedy dziecko trzeba odebrać ze szkoły... XXX brzydkie mundurki w Jasieniu (1) W gimnazjum Na jasieniu obowiązują mundurki. I nie sa to mundurki z których... PiotrekPP Good (1) Szkoła bardzo fajna. Mieszkam blisko, tak więc nie wybrałbym innego... Przem lol - opinia (1) Szkoła przeciętna. Świetna nauczycielka od biologii i nauczyciel od chemii. Z... lol a co po skończeniu gimnazjum? (1) Skończyłam gimnazjum nr 48, i jestem bardzo zadowolona, jednak jako... absolwentka Absolwentka szkoly (2) Dzisiejszego dnia wybralam się do swojego bylego gimnazjum, aby promować... absolwentka szkoly Absolwentka szkoły (1) Zgadzam się z poprzedniczką-bez wątpienia najlepszy nauczyciel chemii. absolwentka szkoly Opinia 3 gim (1) Szkoła bardzo dobro. Nauczyciele chętni do pomocy tylko wyposażenie średnie,... Ja polecam! (1) jestem w tej szkole i mam o niej dobre zdanie. polecam! PS: pozdrowienia dla... ja U