Re: Nie agituję ale warto zapoznać się z jak największą ilościa ofert
Nie jestem aż tak nowa w Baninie i pomimo tego, nazwisko tego Pana słyszę tylko przy okazji zebrań w szkole, ale nic konkretnego, stąd moje zdziwienie, jak czytam, że jest "ojcem" wielu sukcesów w naszej miejscowości.
Chcąc dokonać wyboru, staram się zapoznać z tym, co reprezentują kandydaci, szukając informacji na ich temat i podanie moich wątpliwości, nie ma na celu pomniejszenie jego sukcesów, ale zdobycie brakujących mi do układanki tych informacji. Z tym, że konkretnych, a nie ogólnych, oklepanych zwrotów. Jeżeli komuś tworzy się jakiś profil, to powinno się do tego przyłożyć. Z tej strony wiem tylko, że ten kandydat prowadzi działalność w branży rozrywkowej - organizacja imprez. I kilka ogólników, że będzie walczył o kanalizację, latarnie, itd:) To jako radny nie mógł o to powalczyć??
Przepraszam, jeżeli chodzi o walkę o szkołę, to chyba nie może tylko sobie uzurpować tego sukcesu, gdyż pewnie gdyby nie upór i wytrwałość wielu rodziców, to mogłoby z tego nic nie wyjść. Jeżeli się mylę, to proszę o informację, co takiego konkretnie sam podjął, zrobił, że gdyby tego nie zrobił, to szkoła by nie powstała. Czy w takim razie bierze na siebie także porażkę powstania tej szkoły w takiej formie, z takim dojazdem, a raczej jego brakiem, ponownie konieczność ćwiczenia dzieci na korytarzach - niedostosowanych do tego - brak odpowiedniej wentylacji, duchota itd.?? Żeby nikt mnie nie zrozumiał, ja bardzo się cieszę, że powstała ta szkoła, nawet w takiej formie, jak jest, chociaż nie jestem w stanie zrozumieć, jak można było wydać takie pieniądze i nie zrobić tego w sposób porządny od początku do końca:(
Czemu jednej z sal w podpiwniczeniu nie przeznaczono tymczasowo na salkę gimnastyczą, tylko stworzono dziwne pomieszczenia, które oczywiście docelowo mogłyby powstać.