Monika - ocena (1) Moja córka od 3 lat uczęszcza do szkoły podstawowej. Jestem bardzo... Monika Klaudia Juckiewicz - ocena (1) Wspaniałe miejsce pełne ciepłych i troskliwych nauczycieli Śpimy spokojnie,... Klaudia Juckiewicz Jacek Perczyński - ocena (1) Mój syn jest w liceum dopiero jeden semestr, ale już mogę się podzielić moimi... Jacek Perczyński
Mama IT - ocena (1) 5,5/6 (przepraszam Panie Adamie, ostrzegałam! Będzie 6 jak będzie pełna... Mama IT Bombel - ocena (1) Szkoła w której moje dziecko się rozwija, w której uwielbia nauczycieli, z... Bombel Tidy Solutions - ocena (1) Jesteśmy firmą sprzątającą z Gdańska i od ponad pół roku mamy przyjemność... Tidy Solutions Rodzic-świeżak - ocena (1) Trochę inaczej, bo z perspektywy osoby, która doszła do szkoły jeszcze przed... Rodzic-świeżak Dorota Markiewicz-Kubik - ocena (1) Jestem mamą ucznia IV klasy LO Mental Arts i ogromie się cieszę, że mój syn... Dorota Markiewicz-Kubik Piotrek - opinia (2) Skończyłem tą szkołę i bardzo polecam :) Piotrek Jarosław Weber - ocena (1) Nasi synowie są w Mental od początku jej istnienia. Dla nas rodziców, miarą... Jarosław Weber Sylwia - ocena (1) Jestem mama absolwenta MA oraz ucznia SP ! Jestem ogromnie wdzięczna za... Sylwia Sylwia Kłopotowska - ocena (1) Jesteśmy rodzicami dwóch córek uczęszczających do Mental Arts już drugi rok... Sylwia Kłopotowska Anna - mama trójki uczniów szkoły Mental Arts - ocena (1) Nasza przygoda ze szkołą Mental arts rozpoczęła się trzy lata temu. Tak... Anna - mama trójki uczniów szkoł Anna Chmielewska mama ucznia LO (I klasa) - ocena (1) Dla mnie Mental Arts to szkoła "elitarna", ale nie o zasobność portfela tu... Anna Chmielewska mama ucznia LO Beata - ocena (1) Nasza córka jest w drugiej klasie. Jest zachwycona przyjazną, wręcz rodzinną... Beata Tata ucznia LO - ocena (1) Szkoła inna niż wszystkie. Jestem nauczycielem w publicznej placówce i mam... Tata ucznia LO Angelika Pawlik - ocena (1) Tak się rozpisałam , że się "nie zmieściłam " - zapraszam