Re: Nie miła obsługa w kasie PKP
~niezadowolona
(10 lat temu)
Ja również spotkalam się z niemiłą obsługą na stacji PKP Oliwa. Pani siedząca w okienku jest bardzo nieprzyjemna. Dzień przed wyjazdem poszłam się grzecznie pytać o której mam pociąg do domu, pani udzieliła informacji (jak się później okazało błędnych) ja zapisałam sobie wszystkie informacje, żeby po prostu nie zapomnieć. Następnego dnia, kiedy miałam 40 min do pociągu okazało się, że pociąg nie jedzie do stacji o którą pytałam. Zaznaczam, że sprzedała bilet na pociąg o który pytałam dzień wcześniej. Następnie stwierdziła, że on tam nie jedzie i bilet był nieważny, zależało mi właśnie na takim kursie pociągu, gdyż bilet był znacznie tańszy od tego którego musiałam kupić poźniej. OCZYWIŚĆIE błędy się zdarzają, rozumiem każdy może się pomylić, ale to w jaki sposób zachowała się ta pani było straszne.
Tłumaczę, że byłam dzień wcześniej i pytałam. a ona do mnie, że ona nie musi udzielać takich informacji... Ok... jesli nie musi to mogła nie podawać takiej informacji. LEPIEJ ŻEBY NIE UDZIELAŁA TAKICH INFORMACJI, GDYŻ WPROWADZA LUDZI W BŁĄD. następnie powiedziała, że jeśli jestem studenką to mogłam sobie isć sama sprawdzić a nie pytać jej: "Studentka a nie potrafi sobie sama sprawdzić?" no nie nie potrafię, nie muszę znać się na tym poza tym, że pierwszy raz byłam na dworcu w Gdańsku odpowiedziałam jej. Powiedziała jeszcze wiele innych niemiłych komentarzy, typu że chyba coś mi się pomyliło, że ona wczoraj była: a jednak zapamiętałam ze była to ta pani....
Zgadza się, kultura osobista bardzo niska, ani proszę, dziękuję, przepraszam... w dodatku rzuciła biletem. Wiec zapytalam, czy za karę pracuję? i jeśli ma jakiś problem w tym co robi to wielu innch ludzi zapewne czeka na pracę,
4
0