Nie polecam

Temat dostępny też na forum: Max Elektro
Niestety, miesiąc czekałam na sprzęt, mimo obietnic nie dotarł w komplecie:( Ceny wyższe niż gdzie indziej, brak informacji zwrotnej odnośnie terminów dostaw, ściemnianie i brak profesjonalizmu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re:

Powyższa opinia nie pasuje zupełnie do naszego systemu pracy, staramy się aby każdy klient wyszedł od nas zadowolony. Nie kojarzę abyśmy nie zrealizowali kompletnego zamówienia, a jeżeli są opóźnienia w dostawach, to informujemy klienta na bieżąco. Ceny zazwyczaj klienci negocjują, jeżeli są zbyt wysokie, to klient kupuje gdzie indziej. Niestety, są sklepy, które pod nas się podszywają, być może trafiła Pani do takiego sklepu albo trafiła Pani na tymczasowego pracownika, który nie sprawdził się i już u nas nie pracuje.
Dodam jeszcze, że od sierpnia do końca 2011roku nie miałam zamówienia od osoby o inicjałach JK.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

KP - ocena (4 odpowiedzi)

Jestem zachwycona i ze spokojem oddaje dziecko do Mondo. Rodzinna atmosfera, darmowe wycieczki,...

były uczeń KSP - opinia (3 odpowiedzi)

Jestem byłym uczniem KSP i mogę szczerze powiedzieć, że ta szkoła to totalne dno. Budynek jest...

Noname - ocena (3 odpowiedzi)

Sklep ok, obsługa ok. Po złożeniu roweru i zapłaceniu za niego, została wyciągnięta książka...