Osiedle Jabłoniowa? Czy INPRO to dobry deweloper?

Temat dostępny też na forum: Dom i mieszkanie
Jestem całkiem nowa w temacie ,dopiero zaczynam poszukiwania. Jestem całkiem zielona jeżeli chodzi o deweloperów. Czy ktoś może widział albo już kupił mieszkanko na tym osiedu. Ceny są bardzo przystępne
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Osiedle Jabłoniowa? Czy INPRO to dobry deweloper?

Inpro to dobry developer :) Osiedla nie znam.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6

ktos moze cos wiem
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Uważam, że bardzo dobry.
Ja zdecydowałam się na kupno.
Do kupna mieszkania "podchodziliśmy" prawie rok i mam nadzieję, że trafiliśmy w dziesiątkę.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Podbijam temat :)
sama zdecydowalam sie kupic mieszkanie od tej firmy wiele naprawde wiele osob polecilo mi wlasnie tego dewelopera, tyle ze nie wybudowano jeszcze mojego budynku :( co do cen na tym osiedlu to naprawde sa najtansze porownywałam z innymi konkurencyjnymi deweloperami w okolicy i roznice to takie ze jak maja TANSZE mieszkanie od Inpro to bardzo droga piwnice,albo miejsce postojowe i tak w kolo..

Czy moze ktos napisac cos wiecej o osiedlu jabloniowa moze ktos z was zakupił juz tam mieszkanie ? jesli nie to w jakim budynku zamierzacie kupic i ilu metrowe ??

ja sie zastanawiam , jak mozna kupic mieszkanie w poblizu wysypiska smieci. ludzie ocknijcie sie , bedziecie chorowac i umierac w mękach. zastanowcie sie 2 razy zanim zrobicie krzywde waszym dzieciom.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 3

na cos trzeba umrzec ;) w centrum zle ,bo spaliny,ruch,tlok,glosno. poza zle bo wysypisko,daleko,=chyba zostane tu chociaz tez jest ble
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Oczywiscie widze mozliwosc kupna mieszkanie w innym miejscu gdyby chociaz jeden z mądrali na tym portalu dopłacił mi do mieszkania róznice!! wszyscy sie wymądrzaja i tylko potrafia krytykowac,zapewne wieszosc takich osob siedzi u mamy na garnuszku.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

jola139,czy zdecydowałas sie na mieszkanie od developera Inpro ?

nie,kama jeszcze sie nie zdecydowalam,mysle rowniez o nowym horyzoncie

robicie krzywde swoim dzieciom. beda mieszkac przy wysypisku smieci, wszedzie daleko, gdziekolwiek cos zalatwic to samochodem trzeba. itd przez te 20 lat mieszkania na gorkach starcicie czas i pieniadze na dojazdy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Inpro to dobry developer , jakość wykonania bardzo dobra, niestety nie wiem nic o osiedlu jabłoniowa a każde osiedle prowadzą inni ludzie i budują inne ekipy, tak więc nie wiem jak budują na jabłoniowej.

co do samej lokalizacji 'jabłoniowa' to mizerna, aczkolwiek o niebo lepsza niż nowy horyzont (tu pownni zmienić nazwę na 'koniec świata'). Rozumiem że argumentem jest cena , cena, cena .

niestety nie kazdego stac na meszkania "blizej swiata", a ze wszedzie daleko to co-mi to nie przeszkadza. a ze w tym roku bedzie jeszcze ciezej z kredytami to cena ma znaczenie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tutaj: http://mieszkania-gdansk.pl/inwestycje/osiedle/jabloniowa-inpro-gdansk-jasien-inpro,103 trochę więcej o tym osiedlu.

no Inpro to ... deweloper. niech kazdy sobie wpisze w miejsce kropek co uwaza za stosowne.. moze i jeden z wiekszych, ale z jakoscia bywa roznie.. spojrzcie tu:

http://www.nowiec.pl/phpBB3/viewforum.php?f=3

..na osiedlu golfpark z tego co wiem tez jesgt sporo niezadowolonych, sa tez pewnie tacy co beda chwalić, .. zdania sa podzielone jak zawsze :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

- ok,

Tam często ostro śmierdzi z wysypiska. Nie polecam tego miejsca, a jeśli chodzi o dewelopera to nie mam zdania. Mieszkam trochę dalej i czasami czuć wysypisko. Gdy jadę do Obi na Przywidzkiej, zawsze śmierdzi.

Niepolecam.. Wystarczy obejrzeć poprzednio zrealizowane osiedla. np Brama Brentowska, Osiedle Myśliwskie.itd. Sypiące się elewacje, zardzewiałe elementy już po kilku miesiącach. zalane hale garażowe.. http://gdansk-mysliwskie.mojeosiedle.pl/viewtopic.php?t=55845

............................
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Kupiłem od nich mieszkanie na Morenie w roku 2004. Osiedle ładne z zewnątrz a w środku masakra. Przecieki, podtopienia hal garażowych i piwnic. Poważne błędy konstrukcyjne i toczące się latami procesy sądowe. Do tego beton w stylu komunistycznym w dziale technicznym. To co inpro oferuje to atrakcyjne lokalizacje ale w fatalnej jakości i za kosmiczne pieniądze. W chwili obecnej ponownie szukam mieszkania ale firmę Inpro omijam z daleka.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

Deweloper w Pucku (6 odpowiedzi)

Dzień dobry, planuje zakup mieszkania w Pucku i mam pytanie do Was. Czy ktoś może kupił albo...

dom czy mieszkanie??? (429 odpowiedzi)

zaczynam juz myslec o własnych czterech katach ale ceny mieszkań jak i budowy domu mnie...

Gdzie kupić mieszkanie?? (36 odpowiedzi)

Chciałabym kupić mieszkanie w Gdańsku.. Które dzielnice polecacie, a które odradzacie i...