Osiedle Jabłoniowa? Czy INPRO to dobry deweloper?

Temat dostępny też na forum: Dom i mieszkanie
Jestem całkiem nowa w temacie ,dopiero zaczynam poszukiwania. Jestem całkiem zielona jeżeli chodzi o deweloperów. Czy ktoś może widział albo już kupił mieszkanko na tym osiedu. Ceny są bardzo przystępne
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Osiedle Jabłoniowa? Czy INPRO to dobry deweloper?

Inpro to dobry developer :) Osiedla nie znam.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6

ktos moze cos wiem
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Uważam, że bardzo dobry.
Ja zdecydowałam się na kupno.
Do kupna mieszkania "podchodziliśmy" prawie rok i mam nadzieję, że trafiliśmy w dziesiątkę.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Podbijam temat :)
sama zdecydowalam sie kupic mieszkanie od tej firmy wiele naprawde wiele osob polecilo mi wlasnie tego dewelopera, tyle ze nie wybudowano jeszcze mojego budynku :( co do cen na tym osiedlu to naprawde sa najtansze porownywałam z innymi konkurencyjnymi deweloperami w okolicy i roznice to takie ze jak maja TANSZE mieszkanie od Inpro to bardzo droga piwnice,albo miejsce postojowe i tak w kolo..

Czy moze ktos napisac cos wiecej o osiedlu jabloniowa moze ktos z was zakupił juz tam mieszkanie ? jesli nie to w jakim budynku zamierzacie kupic i ilu metrowe ??

ja sie zastanawiam , jak mozna kupic mieszkanie w poblizu wysypiska smieci. ludzie ocknijcie sie , bedziecie chorowac i umierac w mękach. zastanowcie sie 2 razy zanim zrobicie krzywde waszym dzieciom.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 3

na cos trzeba umrzec ;) w centrum zle ,bo spaliny,ruch,tlok,glosno. poza zle bo wysypisko,daleko,=chyba zostane tu chociaz tez jest ble
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2