Pomóżcie znaleźć tani rower dla początkującej kobietki :)

Zależy mi na niskiej cenie - to priorytet, ale tak bym się nie męczyła (cokolwiek to znaczy, nie znam się na rowerach a bardzo chciałabym zacząć jeździć)//// 12 lat przerwy to był rower po bracie - ciężkie doświadczenia haha :)
Czy ktoś mógłby mi coś doradzić?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Pomóżcie znaleźć tani rower dla początkującej kobietki :)

Najbardziej uniwersalne są rowery górskie. Nie wiem jak wygląda oferta w 3-miejskich sklepach rowerowych ale w necie warta rozważenia jest oferta za 530 zł (z przesyłką).
http://allegro.pl/horizon-stone-26-shimano-alu-rama-gratisy-za-100zl-i3212141606.html
Na rowerze tej marki z podobnym osprzętem jeździła intensywnie moja znajoma i wiernie jej służył aż do chwili gdy go jej ukradli w tym roku.

I tu przydatna informacja nie należy używać linek do przypinania roweru a u-lock za 20 zł widziałem w markecie Jula.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Nie należy kupować roweru przez internet. Trzeba się przymierzyć usiąść przejechać kawałek zanim się kupi. Polecam sklep na ulicy Morskiej 303A w Gdyni. Pan Kołomański dobry fachowiec i ma nie drogo.Pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

witaj, proponuję poszukać w ogłoszeniach używane można kupić w stosunkowo niskiej cenie i technicznie nienaganne. Może na początek taki z biegami w piaście? Jest to b. wygodne dla kobiety. Jakby coś służę pomocą w znalezieniu odpowiedniego rowerku. Mam nieco wolnego czasu i chętnie pomogę. gg 19849625
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Ja kupiłam przez internet Olpran Merkury dla mnie super z przezutkami ;) jeżdżę nim 16 km dziennie. Zqplqcilam 600 z przesyłka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Inne tematy z forum

Zabezpieczenia i drzwi do piwnicy (21 odpowiedzi)

Hej. Na wstępie zaznaczam, że jestem w pełni świadomy tego, iż w piwnicy rowerów się nie...

trening interwałowy (25 odpowiedzi)