Psychiatra od zaraz gdańsk Gdynia Sopot

Jak w tytule szukam dobrego lekarza psychiatry. Najchętniej w Gdańsku ale mogę dojechać. Chodzi mi o kogos kto nie tylko wypisze mi leki ale też będzie nadzorował przebieg mojej choroby. Jestem nowy w Trójmieście a potrzebuję stałej opieki lekarskiej. Proszę o konkretne odpowiedzi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Piotr Sowiński, przyjmuje w swoim prywatnym gabinecie w Rumii więc też powinno Ci odpowiadać jak nie masz problemu z dojazdem. Bardzo dobry lekarz, mi pomogl z zaburzeniami lękowymi, nie wiem jaki masz problem ale ma dość szeroką specjalizacje mozesz zobaczc w internecie
Ma duze doswiadczenie i jak dla mnie duzy autorytet.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Reklama, reklama... pranie mózgu już id rana. Znowu pan Sowiński?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

A na diagnoze gdzie na nfz???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

dr.Zakrzewski ,wspanialy lekarz
Adres: Doktora Ludwika Zamenhofa 2, 81-869 Sopot
Telefon: 58 551 49 87
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jesli chodzi o pana Sowińskiego to niestety nie wiem czy przyjmuje tez na NFZ ale na pewno warto czasem troche zaplacic. Ja lecze sie u niego juz rok i jestem baaaardzo zadowolona. Mam depresje a takze zaburzenia odzywiania..z ttego co wiem to pan Piotr ma szeroki zakres specjalizacji
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pan Piotr przyjmuje chyba tylko prywatnie. Jednakze jest bardzo dobrym lekarzem o szerokim zakresie specjalizacji i dużym autorytecie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Na NFZ można w UCK w Gdańsku, jeśli pilna sprawa to wystarczy podejść pod gabinet lekarza i wejść między pacjentami, i poprosić o szybki termin mówiąc dlaczego. Nie słyszałam nigdy aby któryś z lekarzy odmówił.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Brzeźno. Dzienny Oddział Psychiatryczny. Dr Ściepuro, ta druga lekarz też dobra.