uwaga na firmę kidsee oraz rowerki trójkołowe!!!!!
rowerek zepsuł się po 2 miesiącach sporadycznego użytkowania (o czym świadczyły niewielkie ślady użytkowania rowerka).
Przy rowerkach pisze, że okres reklamacji to 12 miesięcy - natmoiast w regulaminie jest napisane że sklep gwarancji nie udziela - tylko korzysta z gwarancji producenta. Producentem jest firma z Chin, (takie same rowerki są na aliepxress), a kart gwarancyjnych nie dołączają do zakupu ponieważ jak wiadomo chińskie firmy nie udzielają gwarancji (wolą oddawać pieniądze ponieważ nie opłaca się się wysyłać ani odsyłać rowerków na wymianę). Poprosiłam o naprawę rowerka ponieważ zależało nam na tym, aby dziecko miało czym jeździć na długie spacery. Sklep reklamacji oczywiście nie uznał twierdząc, że mechanizm kierowania zepsuł się przez niewłaściwe użytkowanie rowerka - typowe stwierdzenie dla tego typu instytucji. W odpowiedzi na pismo od rzecznika praw konsumenta sklep napisał, że oprócz zepsutego mechanizmu został zepsuty mechanizm składania rowerka oraz ślady eksploatacji rowerka są bardzo duże - zaznaczam, że we wcześniejszej korespondencji mailowej ze mną sklep nie stwierdził ani zepsutego przycisku ani dużych śladów eksploatacji (pisałam do sklepu, że widzą po śladach użytkowania, że rowerek był bardzo mało używany - sklep nie zaprzeczył). Podejrzewam, że rowerek celowo został popsuty przez sklep. Przycisk składania odpowiada za rozkładanie kół więc dziecko nie będzie teraz mogło korzystać z rowerka nawet samodzielnie. Przycisk działał poprawnie oraz nie mógł zostać uszkodzony w transporcie ponieważ rowerek był bardzo dobrze zabezpieczony i zapakowany. Dodatkowo pojawiły się problemy z odbiorem rowerka - oczywiście sklep stwierdził, że na swój koszt rowerka odsyłać nie zamierzją. Zamówiłam kuriera pod adres, na który rowerek został wysłany uprzednio. Nikt nie powiadomił mnie, że rowerek należy odebrać z innej ulicy. Celowo sprzedawca utrudnia odbiór rowerka.
Przestrzegam przez zakupem czegokolwiek z tego sklepu oraz przed nierzetelnym sprzedawcą. Zamawiam wiele rzeczy przez internet i nigdy nie spotkałam się z tym, żeby jakikolwiek sprzedawca nie uznał reklamacj po 3 miesiącach od zakupu - zwłaszcza wszelkiego rodzajów sprzętu.
0
0