Super (1) Plecam ja się ktoś tam dostanie powodzenia dla najlepszych JEFF Szkoła na 5 (1) Wybrałem tę szkołę ze względu na: - kameralną atmosferę - dobra lokalizację -... Przemysław nie polecam (1) Klasy 1 -3 owszem, wszystko fajnie i super ale od 4 klasy zaczynają się... anonim
SP nr 39 w Gdansku (Obywatelska) - bede wdzieczna za opinie! (2) Proszę o szczegolowe opinie na temat Szkoly Podstawowej nr 39 w Gdansku przy... agnicha78 Szkoła na miarę dwudziestego pierwszego wieku. (3) Poziom nauczania wysoki,chyba ,że ktoś uczyć się nie chce,ale nauczyciele do... Mariola Najwspanialsza szkola (1) Jestem mama 2 zerowkowiczow i jestem zachwycona nauczycielami w szkole i... Anna POLECAM WSZYSTKIM (1) Witam serdecznie. Byłem gościem Dnia Otwartego i jestem bardzo mile... Krzyś Odkrywam, że szkoła może być SUPER! (1) Jestem rodzicem dziecka uczęszczajacego do szkoły i mogę przyznać, że szkola... Marek zajęcia dla maluchów (2) Szkoła kameralna, ładna, przyjazna małym dzieciom. Polecam zajęcia dla 3-4... tata Szkoła jest cool (1) Jestem Absolwentem tej szkoły . Dzięki niej dostałem się do mojego... Jasiek Polecam szkołę (1) Jestem mamą 2 dzieci .Jedno już chodzi do szkoły (zerówka) drugie pójdzie od... Danka Fajna, przyjazna dzieciom szkoła (1) Jak napisałem szkoła fajna, przyjazna dzieciom. Kiedy się wejdzie do środka... Irek Szkoła przyjazna maluchom! (1) Miałam obawy czy posyłać moją córkę do szkoły...Dzięki tej szkole i... Młoda mama Anna - opinia (1) Szkoła bardzo dobrze wyposażona, przyjazna dzieciom, nauczyciele mili.... Anna Szkoła na 6 (1) Super szkoła, wykwalifikowana kadra pedagogiczna, świetne wyposażenie i... AAA Szkoła Podstawowa 39 (1) Polecam wszystkim rodzicom i ich pociechom wybór tej szkoły. Jest to szkoła... maria Super Szkoła (2) Super Szkoła polna Treść (1) Szkoła przyjazna dzieciom i rodzicom, wykwalifikowane grono pedagogiczne,... Mama ucznia WROTA SUKCESU (1) Najlepsza z możliwych opcji jeżeli chodzi o intelektualno -społeczną... Piotr mama Natalki - o