Nie mam zastrzeżeń (1)
Ja nie mogę narzekać. Uważam, że mają przyzwoite ceny, w ofercie fajne...
ostatnia odp. 12 lat temu
zula
dno !!!!! (1)
Witam, cały czas nie mogę wyjść z podziwu w jaki sposób radzi sobie telewizja...
ostatnia odp. 12 lat temu
byle nie VECTRA
prosba (1)
Mam telewizje kablowa w internecie z W.sieci,z ktorej jestem bardzo...
ostatnia odp. 12 lat temu
Jadwiga
nie polecam absolutnie (2)
To co zafundował odbiorcom, ten niby " operator " Multimedia mieszkańcom...
ostatnia odp. 12 lat temu
Kaziut
Warunki wypowiedzenia umowy (1)
Wystrzegajcie sie podpisywania umów - przeczytajcie warunkui zerwania. Przy...
ostatnia odp. 12 lat temu
Długoletni klient
Żenujący układ programowy (2)
Żenada. Od 10 kwietnia zmienili układ programowy. Zabrali 15 dobrych...
ostatnia odp. 12 lat temu
andgold
Kiepsko! (2)
Jestem cierpliwy ale do czasu. Postanowiłem wymówić umowę dostępu do...
ostatnia odp. 12 lat temu
cassandra
Tragedia (2)
Według mnie jest to najgorszy dostawca TV na rynku. Ceny może nie są...
ostatnia odp. 12 lat temu
Jakub
Przejęcie abonamentu (1)
Witam
Przejmę abonament internetowy,
Jeśli ktoś już chce się rozstać z UPC,...
ostatnia odp. 12 lat temu
Krzysiek z Wrzeszcza
pro - cwaniaki (2)
firma nie dość że ma w dup.e klientów to ma taki bałagan , że po 3 latach...
ostatnia odp. 12 lat temu
dawid
3majcie się od nich z daleka (2)
Telewizja jakością obrazu nie powala, liczba kanałów biorąc pod uwagę tv...
ostatnia odp. 12 lat temu
Romek
UPC - nie polecam (1)
Korzystałem z usług UPC dwa lata i niestety jest to koszmar:
- wprowadzanie w...
ostatnia odp. 12 lat temu
niezadowlony klient
Pakiet C+ (1)
Po zamieszaniu z nc+ Multimedia nie oferują kanału C+ Famili to jakaś kpina,...
ostatnia odp. 12 lat temu
bolo
..Umowe interpretuja na własna korzysc (1)
Firama złodziejska, zmieniłem umowę, fakturę otrzymałem za podwójne usługi...
ostatnia odp. 12 lat temu
zbig
Bardzo słaba obsługa (1)
Szczerze odradzam korzystania z usług tej firmy. Oferta bardzo słaba, obsługa...
ostatnia odp. 12 lat temu
Tomasz
Brak obsługi technicznej (1)
Zgłoszona awaria Internetu nie została naprawiona przez kolejnych 8 dni.
ostatnia odp. 12 lat temu
Tomasz
gola93 (2)
Całkowita porażka barak słów na tą badziewiarską firme.
ostatnia odp. 12 lat temu
Z.M
Predkosc na umowie 100mbps, predkosc rzeczywista 12mbps (4)
NIE POLECAM!
ostatnia odp. 12 lat temu
Marcin
OLA - opinia (1)
MOJ MĄZ BYŁ KLIENTEM TEJ FIRMY, POBIERALISMY USŁUGE INTERNETOWA, WE WRZESNIU...
ostatnia odp. 12 lat temu
OLA
Zmieniłem na Pro Internet (1)
Dzień doberek,
Sąsiad przekonał mnie do zmiany operatora w grudniu zeszłego...
ostatnia odp. 12 lat temu
Waldemar