Re: The Celebration Band - proszę o opinie.
The Celebration Band grał u nas na weselu i uważam, że nie mogliśmy wybrać lepiej! Pełen profesjonalizm, zarówno w kwestii wykonywanej muzyki jak i podejścia do sprawy!
Muzycznie są nie do pobicia - to nie jakieś umca umca, tylko starannie przygotowane i niesamowicie wykonane utwory :) Zazwyczaj polskie wesele kojarzy się z disco polo i Bóg wie czym jeszcze, ale nie tym razem! Nasi goście co chwilę do nas podchodzili i chwalili zespół :)
TCB jest w stanie zagrać niemal wszystko, a do tego nadaje starym utworom nowego smaku dzięki pomysłowym aranżacjom.
Sama jestem muzykiem i wierzcie mi, wiem co mówię ;)
Konferansjerka była niewymuszona, naturalna, niezwykle zabawna i zdecydowanie niesztampowa :) Hubert (gitarzysta i osoba odpowiedzialna za konferansjerkę) przygotował i wymyślił dla nas oryginalne zabawy zgodnie z podanymi przez nas wytycznymi - jasno powiedzieliśmy, że nie chcemy żadnych zboczonych zabaw ani żenujących tekstów ogólnie królujących na weselach. Hubert bardzo się ucieszył z naszego podejścia i w efekcie mieliśmy bardzo ciekawe i zabawne oczepiny bez podtekstów seksualnych. Da się? Da się! :)
Nie do przecenienia jest też własna inicjatywa zespołu - na kilka dni przed weselem w rozmowie z zespołem wspomniałam, że bardzo lubię pewną piosenkę, na co oni, że niestety nie mają jej w repertuarze. W dniu ślubu, gdy dotarliśmy na salę weselną, nie mogłam uwierzyć własnym uszom - specjalnie dla nas w czasie krótszym niż minimalny The Celebration Band opracował naszą piosenkę i zagrał nam ją, gdy wchodziliśmy na salę! Mało co się nie popłakałam ze szczęścia ;) Dodam tylko, że wykonanie TCB z cudownym wokalem Karoliny było chyba nawet lepsze od oryginału :)
Zespół podchodzi do zestresowanej Pary Młodej bardzo życzliwie i sprawia, że cały stres znika w mgnieniu oka :)
TCB to prawdziwa perełka wśród zespołów weselnych, więc trzeba się szybko decydować, bo są rozrywani. Gratuluje wszystkim, którzy zdecydowali się na TCB :)