Mariusz - ocena (1) Dziekujemy za pomoc w dotarciu do celu ,super... Mariusz Krzysztof M. - ocena (1) Najgorsze przeżycie z jakimkolwiek dojazdem mam właśnie z uberem. Przez 35... Krzysztof M. Małgorzata - opinia (1) Najgorsze przeżycie z jakimkolwiek dojazdem mam właśnie z uberem. Przez 1,5h... Małgorzata
Krzysiek - opinia (1) Uber skasował mnie za przejazd, którego nie zamówiłem...cyrk!!!!! Krzysiek JA - opinia (1) dramat nie polecam jazdy z uberem. ani w ząb po polsku tylko po ukaińsku.... JA Edyta - opinia (1) Jazda z rosyjskojęzycznymi kierowcami..polecam mieć odluczona kwotę vo na 4... Edyta Ireneusz Piwowarski - opinia (1) Zamówiłem przejazd z ulicy Wita Stwosza 2w Oliwie do domu na Baczyńskiego 12... Ireneusz Piwowarski NIK - opinia (1) Ja muszę zapłacić 5 zł za to ze do mnie zadzwonił kierowca i powiedział ze... NIK Gosia - opinia (1) Zamówiłam przejazd , czas oczekiwania na przyjazd 2 minuty, po czym pan... Gosia Piotr - opinia (1) Jeżdżę Uberem od kilku lat i zauważyłem że w ostatnim czasie jakość usług... Piotr Łukasz - opinia (1) Najlepszy środek codziennego transportu po Gdańsku! Łukasz Kierowca uber x-select (2) Dzień dobry, jestem kierowca Ubera posiadam auto klasy wyższej wykonuje... Kierowca X-Select Katarzyna - opinia (2) Wole zaplacic za taksowke. Dwie proby skonczone tak samo - po 3 - 4 minutach,... Katarzyna Zosia - opinia (1) Wole zaplacic za taksowke. Dwie proby skonczone tak samo - po 3 - 4... Zosia Katarzyna - opinia (1) Kierowca ubera wyprosił mnie z samochodu w trakcie drogi z Gdynia Mauretanska... Katarzyna Ania - opinia (1) 2 kursy i 2 razy coś nie tak , pierwszy kierowca auto brudne z zewnątrz i w... Ania Super (1) W końcu sensowna alternatywa. To jest przyszłość! Włodzimierz Niby fajnie ale jednak (1) Pierwszy uber super! Drugi tez super, byl na czas tak jak pierwszy chociaz km... Coco oczekiwanie (1) bardzo długie oczekiwanie na samochód - 15 min, dzwonie do kierowcy - mówi że... . miło i przyjemnie (1) Mój pierwszy Uber w ogóle. Mus