Używane czy od developera

Temat dostępny też na forum: Inwestycje i deweloperzy Dom i mieszkanie Kowale
Hej,
moja córka wybiera się na studia i chciałbym kupić jej mieszkanie, żeby nie musiała się tułać od stancji do stancji.

Nie znam się jednak kompletnie na rynku nieruchomości w Gdańsku.

Może ktoś z Was jest mi stanie doradzić czy warto kupować używane mieszkanie do remontu czy może lepiej w stanie deweloperskim?

Pozdr.
Damian
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Używane czy od developera

A dlaczego jak uzywane to zaraz do remontu?
My defacto kupiliśmy w Gdyni, ale na rynku wtórnym i wcale nie było do remontu. Przynajmniej nie definitywnego. Zdarzają się takie oferty, że można wejść i mieszkać bez problemu.
Jeśli stać Cię na deweloperski stan, gdzie będzie do zrobienia WSZYSTKO : panele, sufity, kontakty, kafelki, drzwi, meble itp itd. to kup deweloperskie. (ostrzegam, że w 80% nowych budynków ściany sa cienkie jak papier, więc oby córa miała mocny sen).
Nasze mieszkanko wymagało tzw. odświeżenia, i woleliśmy takie, niż bawić się we wszystko od 0, pozatym nie stać nas było na deweloperskie. A tak mieliśmy część mebelków w cenie, kafle w łazience i na przedpokoju.
Wybór Twój.
Powodzenia! :)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Używane czy od developera

my rok temu sprzedaliśmy mieszkanie dwupokojowe i kupiliśmy trzypok. oba mieszkania z rynku wtórnego. nasze sprzedawane nie wymagało wkładu finansowego, stan bardzo dobry. mieszkanie w bloku z 2002r/ to które kupiliśmy było z 2008r. też nie wymagało remontu. jedynie wprowadziliśmy kilka zmian.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Używane czy od developera

jeżeli córka wybiera się na studia, to lepsze mieszkanie gdzieś bliżej centrum, a takie deweloperskie są drogie, więc lepiej poszukać z rynku wtórnego
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Używane czy od developera