polecam (2) jestem bardzo zadowolony,kupiłem samochód ,super obsługa, Pani Anetka super !!!! Jarek corsa (2) Kupiliśmy w zeszłym miesiącu u nich opla corsę, na sprawdzenie wybraliśmy... Danuta Polecam !! (1) Wszystko w jak najlepszym porządku, auto sprawuje się świetnie. Kolejna... Agnieszka
Adam Gdańsk (1) Kupiłem auto, nie było nowe ale informację które otrzymałem na temat AUDI A4... Adam Szybka sprzedaż, zadowoleni po raz kolejny! (1) Krótko i na temat, po raz kolejny jesteśmy zadowoleni z obsługi firmy Versus.... Piotr Nie polecam (1) Sprzedawałem auto - komis sam się ze mną skontaktował gdyż miałem ogłoszenie... Michał 50/50 (1) Wystawiam pozytywna opinie ale zdziwilo mnie ze w ofercie jest o wiele wiecej... Bartek Polecam (1) Komis na dobrym poziomie. Polecam Jan Dziekuje za pomoc w wyborze. Auto marzen! (1) Zakupilam miesiac temu samochód w tej firmie. Nie znam się na autach, zawsze... Martika Samochód zgodny z opisem, super pomoc! MEGA ZADOWOLENIE (1) Przyjechaliśmy po samochód 670 km, po poprzednich kilku oględzinach... Marta sprzedaz auta szybko ispeawnie polecam (1) bardzo fachowa obsluga.Polecam kazdemu kto chce kupic lub sprzedac swoje autko gdynianka Wszystkim polecam (1) Z czystym sumieniem mogę polecić firmę versus w centrum. Kupiłam u nich... ZADOWOLONA KLIENTKA Bardzo dobry komis! (1) Polecam innym komis w Gdyni przy dworcu, dużo samochodów na placu, sprzedawcy... Roman Super,super !!!!! (2) Od pół roku szukałam samochodu .Znalazłam swoje wymarzone auto na auto handlu... Ania Kia (1) Zadowolona :) Sprzedawałam swoją Kię i zdecydowałam się wstawić ja do... Kamila firma godna polecenia, duży wybór samochodów (1) każdy znajdzie coś dla siebie, ja kupiłem już drugie auto w tym komisie i... Marcin POLECAM (1) Super firma, a pracownicy godni zaufania! Wszystko wytłumaczą, doradzą, oby... Bartosz Citroen Grand Picasso 2.0 HDI (1) Bardzo dobry kontakt ze sprzedającym, na wszystkie pytania wyczerpująca... Radosław polecam auta z tego komisu (2) Witam, jeste