Genia Genia - opinia (1) Mała szkoła, kameralna atmosfera, wszystko można załatwić. Polecam. Genia Genia Kamila - opinia (1) jestem absolwentka podyplomowych studiów Oligofrenopedagogika. Całe studia to... Kamila falna i powazna uczelnia (1) wyjatkowa sprawna obsługa studentów i niezwykle ciekawe zajęcia np. wykłady... katarzyna
Polecam (1) Poziom nauczania jest wysoki dla chcącego się uczyć. Wykładowcy dają czadu z... Nieta Bez napinki (1) Bardzo polecam studia na tej uczelni. Poznałam świetnych ludzi, pogłębiłam... Malina Tegoroczna absolwentka (1) 3 lipca obroniłam prace licencjacką. Pisanie i obrona to wielka przyjemność.... absolwentka Nie zgadzam się (1) Gdzies tu przeczytalem wypowiedz L., ktorej sie nie podobaja studia w WSKS -... Rys Najlepiej! (1) Właśnie kończę studia na tej uczelni. Bardzo mi się podobało. Niektóre... Lucyna Polecam (1) Studiuję bezpieczeństwo informacji, wykładowcy są kompetentni i wymagający,... Student Jakie przedmioty na maturze na kierunek BEZPIECZENSTWO NARODOWE i jej odmiany? (2) Mam pytanie dotyczące wymaganych przedmiotów, które powinno się zdawać na... Ona Oby więcej takich szkół! (1) Opinia o bezsensowności studiowania i poziomie trzeciej klasy tak mnie... Marta Super szkoła! (1) W lipcu ukończyłam w WSKS studia na Pedagogice i spokojnie mogę polecić ją... natasha WSKS (1) Polecam uczelnię.Skromna,ale kameralna,nieduża co stwarza fajną atmosferę-... Ala Wykładowcy (1) jaki poziom reprezentują? andrzej Nie polecam .. (5) Generalnie jestem studentką tej szkoły i stwierdzam, że jest tam totalna... ZnajomaNieznajoma Pani z dziekanatu (1) Zgadzam się z poprzednimi opiniami o pani z dziekanatu :) Studiowałam na... Aga A JA POLECAM!!!!!!!!! (3) Wydaje Mi się że osoba która wypowiedziała się poniżej czegoś nie zaliczyła.... ANONIM pedagogika I rok 2012/2013 (18) Witam, jestem jedną z osób, które zapisały się na Pedagogikę . Studia... Monia Super! (1) Polecam tę uczelnię ze względu na: ciekawie prowadzone zajęcia, życzliwość... Angel p