mały zarodek, proszę o wasze opinie

Temat dostępny też na forum: Rodzina i dziecko bez ogłoszeń
witam
Dziewczyny słuchajcie mam mały problem ponieważ byłam 2 tygodnie temu u gina i wyliczył mi że jestem w 4 tc i ze jest zarodek za mały na usg no i byłam dziś prywatnie u innego gina ponieważ tamten odwołał mi wizytę:/ no i miałam dziś 1 USG i nasza fasolka ma 3 mm a jestem w 6 tc ale lekarz nic mi nie powiedział ze jest coś nie tak itd ale powiedział również żeby do 12 tc się za bardzo nie chwalić ciążą bo to różnie bywa. I mam do was pytanie bo w 6 tc to zarodek powinien mieć więcej mm i czy lekarz mi nie chciał czegoś powiedzieć czy jest to normalne?? jak to u was było ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: mały zarodek, proszę o wasze opinie

a ja miałam usg w 4tyg i bylo fasoleczke widac:))no i jak mowilam kiedy powiedziec w pracy to lekarz tez mi zalecil ze do tych dwoch m-cy lepiej nic nie mowic bo dzisiaj to nic nie wiadomo tak samo odrazu nie zakladaja karty ciazy wiec to normalne i nie masz co sie martwic a powinnas sie oszczedzac i cieszyc:))z najblizszymi:)

Mój zarodek w 6tc miał 5,2 mm wielkości =)

Mojego w 5 tyg wogóle nie było widać. Lekarz mówił, że każdy zarodek rozwija się inaczej , więc nie ma podstaw do obaw. Ja idę za tydzien na kolejna wizyte i mam nadzieje , że usłysze już bijące serduszko:) Na spokojnie, nie przejmuj się.

a z czego Ci "wyliczył" ciążę ??? jak z miesiaczki to przeciez roznie bywa, jak wiesz kiedy mialas owulacje
(bo np mierzysz temperature) to nic Ci nie musial wyliczac tylko dodajesz jeszcze 2 tyg bo wszedzie podaja od miesiaczki(czyli 40 tyg ciazy)
ja wedlug miesiaczki bylam w 8tc a tak naprawde w 5tc bo mialam akurat przedluzony cykl(wiem bo mierzylam temperature)
na USG jak masz zdjecie powinno byc jaki tydzien wedlug pomiarow
(przynajmniej ja mialam na wydrukach pomiarowych, zawsze albo date porodu albo date poczecia)
tak czy inaczej gratuluje