całkowita porażka

Temat dostępny też na forum: Norauto
Nie polecam. Do serwisu wybrałam się pierwszy raz i mogę powiedzieć, iż był to ostatni raz. Obsługa jest nieprofesjonalna. Nie zależy jej na kliencie. Jakość usługi jest odwrotnie proporcjonalna do jej ceny. Jak poinformował mnie kierownik, sprawność wymienianych w pojeździe części mechanicy sprawdzają jedynie wizualnie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: całkowita porażka

no tak, a przy wymianie zarowki ha bym sobie zyczyl sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni biegow i grubosci tarczy hamulcowaj oraz sprawdzenia stanu felgi na rantach od srodka. Poyslcie sobie, taki mechanik sprawdze wizualnie obserwacje ktore przy pewnie danej usludze moze sprawdzic, zerknac, itp. Bo pewnie wymagajacy klienci by chcieli zeby wszystko bylo w cenie, wszystko za darmo a usluga trwala godzinami i gratis....porazka, mniemanie i wymagania niektorych siegaja granic, wlasnie przez to masie gorsze podejscie do klienta
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0