dotyczy odwieszenia usugi tv

Temat dostępny też na forum: Multimedia Gdynia
Robią sobie kpiny zklienta.Usługa powinna zostać odwieszona 1.12.09.Po cierpliwym oczekiwaniu zgłoszono fakt na infolinie,gdzie zapewniono ,że szybko załatwią problem.Niestety dnia 10.12.09.sygnału nadal brak.Ponowne długie oczekiwanie na konsultanta infolini i co - grzeczna odpowiedż ,że nic niewie i po ponownym podaniu danych i telefonu uprzejmie mówi ,że zajmie się sprawą w Biurze Obsługi Klienta?? Ciekawe dlaczego ukrywacie,niepodajecie numeru tel.lokalnego Biura Obsługi Klienta . Uważam,że Firma może stracić dużo klientów i potencjalnych klientów jeśli będzie ignorowałć ludzi korzystających zwaszych usług .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: dotyczy odwieszenia usugi tv

możesz z komórki dzwonić tylko dlaczego np. ja mam dzwonić do gniezna czy co kier 0-24 jak miedzkam w gdyni.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0