ebok srebok pgnig
Serwus,
Czy ktoś z użytkowników ebok pgnig (poza mną) doświadcza problemów z tym gawnianym serwisem?
Drugi miesiąc z rzędu, podaję odczyt licznika i czekam, czekam.... czekam.... na fakturę, o wygenerowaniu której mogę jedynie marzyć.
Po kilku dniach odczyt po prostu wyparowuje a przy każdym logowaniu widnieje d**ilny komunikat o tym, że wdrażają jakieś nowinki.
Dodzwonić się do nich to cud, o stracie drobnych i czasu nie wspomnę. Gdy się dodzwonisz okazuje się, że mają podgląd wszystkiego i jesteś na bieżąco. Przesyłają fakturę na maila i kwita.
TYLKO jaki sens ma taka strata czasu. No jaki ?!!!!!
Najbardziej wku...jące jest to, że poprzedni system był jak marzenie: logowanie, odczyt, możliwość wygenerowania faktury i opłacenie przelewem, o instant potwierdzeniu wpłaty (w obrębie tej samej grupy finansowej) nie wspomnę.
To było zbyt piękne by mogło być prawdziwe.
Jakiś barani łeb musiał usprawniać, poprawić itd. na zasadzie damy zarobić znajomkom?
Zamiast zamknąć rozliczenia finansowe muszę czekać na jakieś ochłapy info albo cud zadziałania nowego systemu.
To, co powinno być daleko idącym usprawnieniem i poprawą komunikacji dla obu stron, staje się wkurzającym bublem i zniechęca całkowicie.
Na stronie głównej jakiś oczopląs zbędnych śmieci informacyjnych ale ZERO konkretów o tym jak idzie implementacja i kiedy nastąpi normalność.
Popaprane standardy made in Poland.
"Szanowni Państwo, w trosce o zapewnienie najwyższej jakości usług, w naszej firmie wdrożono nowe rozwiązania informatyczne w obszarze obsługi Klientów."
Nie macie pojęcia o obsłudze klienta, którego traktujecie jak stado baranów!
Cholerny Obrzydłówek czy jakiś kolejny szwindel?
Ktoś? Coś?
Czy ktoś z użytkowników ebok pgnig (poza mną) doświadcza problemów z tym gawnianym serwisem?
Drugi miesiąc z rzędu, podaję odczyt licznika i czekam, czekam.... czekam.... na fakturę, o wygenerowaniu której mogę jedynie marzyć.
Po kilku dniach odczyt po prostu wyparowuje a przy każdym logowaniu widnieje d**ilny komunikat o tym, że wdrażają jakieś nowinki.
Dodzwonić się do nich to cud, o stracie drobnych i czasu nie wspomnę. Gdy się dodzwonisz okazuje się, że mają podgląd wszystkiego i jesteś na bieżąco. Przesyłają fakturę na maila i kwita.
TYLKO jaki sens ma taka strata czasu. No jaki ?!!!!!
Najbardziej wku...jące jest to, że poprzedni system był jak marzenie: logowanie, odczyt, możliwość wygenerowania faktury i opłacenie przelewem, o instant potwierdzeniu wpłaty (w obrębie tej samej grupy finansowej) nie wspomnę.
To było zbyt piękne by mogło być prawdziwe.
Jakiś barani łeb musiał usprawniać, poprawić itd. na zasadzie damy zarobić znajomkom?
Zamiast zamknąć rozliczenia finansowe muszę czekać na jakieś ochłapy info albo cud zadziałania nowego systemu.
To, co powinno być daleko idącym usprawnieniem i poprawą komunikacji dla obu stron, staje się wkurzającym bublem i zniechęca całkowicie.
Na stronie głównej jakiś oczopląs zbędnych śmieci informacyjnych ale ZERO konkretów o tym jak idzie implementacja i kiedy nastąpi normalność.
Popaprane standardy made in Poland.
"Szanowni Państwo, w trosce o zapewnienie najwyższej jakości usług, w naszej firmie wdrożono nowe rozwiązania informatyczne w obszarze obsługi Klientów."
Nie macie pojęcia o obsłudze klienta, którego traktujecie jak stado baranów!
Cholerny Obrzydłówek czy jakiś kolejny szwindel?
Ktoś? Coś?