gdzie zamieszkac w Trojmiescie?? bardzo prosze o rady mieszkancow tego urokliwego miejsca na ziemi;))

Witam wszystkich mieszkancow Trojmiasta ;)))

Bardzo potrzebuje Waszej rady. Ja i moj narzeczony planujemy na stale przeniesc sie do Trojmiasta. Aktualnie przebywamy w portowym miescie na poludniu Anglii. Zamierzamy kupic mieszkanie nad polskim morzem - najbardziej w Trojmiescie. Czy moglibyscie pomoc nam sluzac rada typu w ktorym miescie : Gdansku, Gdyni czy Sopocie najlepiej sie osiedlic, gdzie mieszka sie najlepiej-najbezpieczniej,ewentualnie ktore osiedla, jak wyglada rynek pracy ? - ja jestem nauczycielem, moj narzeczony od 5 lat pracuje w nieruchomosciach.zreszta-kazde opinie sa dla nas cenne. LIcze bardzo na wasza pomoc i z gory dziekuje za kazde slowo;)

pozdrawiam

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: gdzie zamieszkac w Trojmiescie?? bardzo prosze o rady mieszkancow tego urokliwego miejsca na ziemi;))