Re: lemon park władysławowo - proszę o opinie
baseny ok, o to wszystko co można powiedzieć na temat pozytywów. Pozostałe elemnty to porażka.
Gdybym mógł zrezygnować i wiedział, co mnie tutaj czeka - od ręki wziąłbym pieniądze, niestety za późno, ale groupon będize miał moją reklamację.
MINUSY:
1) Pokoje nie posprzątane, pod łóżkami brudno i nie było odkurzane, łazienka w miarę sprzątnięta.
2) Szafa ubraniowa - reling ma 30 cm szerokości i to tyle jeśli chodzi o szafę, jesteśmy w 4 osoby i mamy 3 walizki, wszystkie ubrania w walizkach, bo inaczej się nie da, nawet nie ma wieszaka na drzwiach, nic z tych rzeczy. Najlepsze jest to, że standard jest taki sam do wszystkich pokojów :-), 2 wieszaki na każdy pokój i niestety żadnego więcej ;-), można powiesić 2 -3 rzeczy i już, a reszta to trzymaj drogi gościu walizkach torbach, to twój problem. Brak szafki na buty organizacja najniższym kosztem.
3) Łazienka, jest instalacja 230V, która nie działa , całość jest na 12 V, a gniazda elektryczne na 230V, to tylko ściema - nie działa żaden kontakt w łazience, więc nie podłączysz suszarki, golarki itp. ;-). Najlepszy hit w łazience to grzejnik elektryczny pod 230V., którego nie można włączyć, użyć tłumaczenie w recepcji, to że za dużo w łazience jest elementów metalowych, dlatego nie ma prądu o napięciu 230V ;-) dobre.
5) W pokojach są gniazda internetowe, ale internetu brak ;-)
6) Ciepła woda w łazience jest na przycisk leci przez 15 sekund, a potem znów naciskać i tak non stop, w zależności jak długo się ktoś myje.
7) Windy chwilowo nie działają,, stan taki trwa od 2 tygodni też fajnie, jak ktoś mieszka wysoko ;-)
8) Obsługa stara się być miła, ale nie radzi sobie z problemami jakie są przy obsłudze 500 osób, to młode osoby, które nie mają doświadczenia, a lemon park, nie ma menedżera, który ma pieczę nad całością obiektu.
9) Na korytarzach odkleja się wykładzina, nikt się tym nie zajmuje, jest brudno, jest piach z plaży, papierki, nikt się tym nie przejmuje.
10) karta informacyjna o obiekcie punkt 8 dzienne sprzątanie odkurzanie między 10.00-16.00, codziennie, nikt nie słyszał odkurzacza na żadnym piętrze, ani w pokojach
11) Dzień drugi, śniadanie totalna porażka obsługi, do wydawania posiłków została przeznaczona 1 osoba, a należy wspomnieć, że to są posiłki serwowane, więc kolejka była bardzo, bardzo dłuuuuuuuga i jeszcze brakowało jedzenia żenada. Lunch 1 dnia i sławna pizza, miała być wydawana do godziny 18, a ostatnie dostawy były o 22.00 ;-), naprawdę, organizacja do .lepiej nie mówić.
12) Pytanie o menedżera, właściciela obiektu, nikt nic nie wie cisza. Nie ma do kogo nawet iść na skargę, bo pracownicy, nie wiedzą, albo nie chcą przekazać tych informacji ŻENADA.
13) Codziennie do recepcji trafia kilkanaście osób z wykazem usterek, problemów.
14) Część osób wyjechała po pierwszym dniu pobytu.
15) śniadanie to posiłki przywożone przez katering, bo sanepid zamknął stołówkę. Właściciel (chyba, porsche) sam wozi jedzenie bo go nie stać na zamówienie transportu, dziś na śniadanie czekaliśmy 30 minut, malutki problemik .
Brawo dla właścicieli za pomysłowość na robienie pieniędzy. Oszczędności widać na każdym kroku.
2
0