Skarga

Temat dostępny też na forum: ZTM Gdańsk
Witam. Nie poroz pierwszy mam do czynienia z chamstwem ze strony kierowcy linii 118 . Dziś 21.01.2016 r godzina 12.58. Nr autobusu 2515 odjeżdżają z przystanku Jeleniogorska w stronę dworca PKP. obrażony Pan kierowca przy kupnie biletu warczy na mnie, nie wiem czy ma Gorszy dzień czy poprostu z natury jest Chamem . Sama pracuje z ludźmi i wiem jak jest. Ale proszę o upomnienie Pana że klient nasz pan .. I raczej nie powinno się go traktować tak jak ludzi traktuje ten pan .

Dziękuję . E
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Skarga

Ogólnie, to przydał by się jakiś biletomat w rejonie pętli Ujeścisko. Gdzieś można kupić bilety poza kioskiem?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Skarga

Jeśli chodzi Ci o pętlę tramwajową Łostowice - Świętokrzyska, to przecież biletomat stoi...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: Skarga

Nie. Chodzi o pętlę Ujeścisko. Ul. Piotrkowska. Popieram biletomat mile widziany.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

City House to deweloper którego należy unikać!!! (8 odpowiedzi)

Deweloper nie przestrzega terminów odbioru kilkumiesięczne opóźnienia odbiorów zupełne olewanie...

Krzyki dzieci sąsiadów pod oknem (13 odpowiedzi)

Zastanawiam się , czy komuś także przeszkadza zachowanie dzieci pod oknami. Mieszkam na parterze...

Muza musi grać. (2979 odpowiedzi)

:) Dobrze jest jak gra, (co by nie zabrzmiał tytuł wątku zbyt autorytatywnie)....