studio tatuażu

Mam zamiar zrobić sobie tatuaż, ale ponieważ nie mam doświadczenia i nie wiem gdzie iść to chciałem się spytać czy Znacie godne polecenia studio tatuażu ???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: studio tatuażu

Ja robilam w Pandemonium w Gdansku i jestem zadowolona.

Ja tatuuje się od 17 roku życia, troche tego mam ;) i robiłam w różnych studiach różne wzory, obrazki i własne widzimisie- tak więc jak się dowiem co chcesz sobie wytatuować, będę w stanie polecić specjalistę ;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Witam.Chciał bym zrobić sobie tatuaż polinezyjski na całej ręce,ale nie mam pojęcia do jakiego studia tatuażu mam się udać.

Black 8 na Przymorzu. Robiłem tam i jestem zadowolony więc polecam.

a masz jakieś kompleksy, chcesz zostać zauważony. Potrzebujesz może pomocy psychologa szkoda się oszpecać bohomazami
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

Panie Malarzu oszpecasz to chyba Ty pokoje które malujesz;))))
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tatuaże są obżydliwe a na starszych, zwiotczałych ciałach wyglądają jak wymiociny
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

o gustach i smakach się nie dyskutuje a osoby piszące/ mówiące, że cś jest brzydkie ukazują jak mało są tolerancyjne. Każdy lubi co innego i nie ma co nad tym dyskutować a pytanie dotyczyło polecenia studia a nie informacji czy podobają Wam się tatuaże.. no cóż inteligencja czyta ze zrozumieniem
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

polecam red dragon na św ducha ;)

Inne tematy z forum

alimenty (16 odpowiedzi)

Hej. Mój były mąż płaci mi bardzo niskie alimenty, nieadekwatne do jego wypłaty. Brakuje mi...

jakie konto bankowe wybrać? (151 odpowiedzi)

witam jakie konta bankowe polecacie? gdzie koszty utrzymania nie są duże, bezpłatne przelewy...

Najem długoterminowy samochodu. Czy ktoś korzysta? (16 odpowiedzi)