studio tatuażu

Mam zamiar zrobić sobie tatuaż, ale ponieważ nie mam doświadczenia i nie wiem gdzie iść to chciałem się spytać czy Znacie godne polecenia studio tatuażu ???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: studio tatuażu

Ja robilam w Pandemonium w Gdansku i jestem zadowolona.

Ja tatuuje się od 17 roku życia, troche tego mam ;) i robiłam w różnych studiach różne wzory, obrazki i własne widzimisie- tak więc jak się dowiem co chcesz sobie wytatuować, będę w stanie polecić specjalistę ;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Witam.Chciał bym zrobić sobie tatuaż polinezyjski na całej ręce,ale nie mam pojęcia do jakiego studia tatuażu mam się udać.

Black 8 na Przymorzu. Robiłem tam i jestem zadowolony więc polecam.

a masz jakieś kompleksy, chcesz zostać zauważony. Potrzebujesz może pomocy psychologa szkoda się oszpecać bohomazami
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

Panie Malarzu oszpecasz to chyba Ty pokoje które malujesz;))))
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tatuaże są obżydliwe a na starszych, zwiotczałych ciałach wyglądają jak wymiociny
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

o gustach i smakach się nie dyskutuje a osoby piszące/ mówiące, że cś jest brzydkie ukazują jak mało są tolerancyjne. Każdy lubi co innego i nie ma co nad tym dyskutować a pytanie dotyczyło polecenia studia a nie informacji czy podobają Wam się tatuaże.. no cóż inteligencja czyta ze zrozumieniem
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

polecam red dragon na św ducha ;)

Inne tematy z forum

Najem długoterminowy samochodu. Czy ktoś korzysta? (16 odpowiedzi)

Temat jak powyżej. Czy któraś z Was korzysta? Teoretycznie plusy i minusy to mniej więcej znam,...

alimenty (16 odpowiedzi)

Hej. Mój były mąż płaci mi bardzo niskie alimenty, nieadekwatne do jego wypłaty. Brakuje mi...

Dobry, polecany adwokat z Trójmiasta (173 odpowiedzi)