niestety technik, który nie potrafi dobrać i oprawić cylindrycznych szkieł nie powinien zarabiać na chleb jako technik.4 tygodnie temu zamówiłam szkła wraz z oprawkami, po długim okresie oczekiwania ok 2 tyg. zgłosiłam się po odbiór. Próbowano mi wmówić, że do szkieł cylindrycznych, które krzywią obraz i przeskakuje oś należy się przyzwyczaić. Miałam je jeden dzień, następnego odniosłam do reklamacji, po kolejnych 2 tygodniach znów odbiór, sekundę po nałożeniu powiedziałam nie i zażądałam zwrotu pieniędzy, znów rozmazana oś, przeskakujący obraz i tłumaczenia pani o zgodności zamówienia i skakaniu koło mnie "aż 15 minut w gabinecie". Nie mogłam tego słuchać i fakt faktem przestałam być miła. Jestem osobą młodą, ale niech mi nikt nie wmawia, że do spartaczonych cylindrów należy się przyzwyczaić, kiedy cylindry noszone są od kołyski i pomimo młodego wieku zielonego pojęcia o cylindrach mam więcej niż obsługa i technicy. Jedyny plus daję za to, że nie było bitwy o zwrot pieniędzy. Jeżeli będzie tak dalej... niestety o klienta nie przyjdzie im łatwo.