Kupiłam segment z kolekcji Werona wraz ze skręceniem i wnoszeniem za które zapłaciłam dodatkowo prawie 500 zl. W efekcie lampka w witrynie zamontowana została na odwrót żarówką do szyby:) uchwyty szafek i szuflad po około 2 tygodniach się obluzowały się.A na dodatek poodpadały listwy ozdobne na górze witryny (nic dziwnego skoro trzymały się na taśmę dwustronną klejącą.
Zakupiłam również sofę dla dziecka o nazwie (amerykanka:)
Od razu jak panowie wystawili ją z auta zauważyłam że drewniany bok jest nadłamany.Powiedziałam że nie chce uszkodzonego towaru. Na to odparli mi że musimy ją zabrać do domu i zadzwonić do kierowniczki celem złożenia reklamacji.Jeśli zostanie uwzględniona wszystko będzie odbywać sie u nas w mieszkaniu czyli naprawa wymiana itp.w ciągu 2 tyg. po 3 dniach przyjechał pan po uszkodzone boki. i ponad miesiąc zero kontaktu .
Więc zadzwoniłam do firmy która zabrała boki do wymiany okazało się że są one w sklepie (dobre meble)już od ponad 2 tygodni naprawione !
Nikt nie powiadomił nas o tym. Złożyliśmy skargę na sklep. Po czym telefon z numeru zastrzeżonego którego nie zdążyłam odebrać i sms:
Po raz kolejny próbujemy skontaktować zie z państwem bez