omijać szerokim łukiem

Temat dostępny też na forum: Net-Komp
Oddałm do naprawy laptopa w piątek. Pan, który go przyjmował stwierdził po objawach, że prawdopodobnie uszkodzona jest płyta główna. Termin naprawy- środa przyszłego tygodnia (ew. będzie tylko diagnoza). Minęła środa i piątek,i kolejna środa. Po moich dwóch telefonach w dalszym ciągu brak informacji. Po trzecim telefonie, podczas romwowy wyraziłam swoje niezadowolenie, następnego dnia otrzymałam informację, że laptopa nie da się naprawić - płyta główna. Komputer odebrałam, okazało się, że Panowie podmienili zasilacz, celowo, czy tez nie, nie ma znaczenia, przy tego rodzaju sprzęcie staranność jest szczególnie wymagana. Otrzymałam zasilacz z wtyczką na trzy bolce. Serwis nieterminowy, brak informacji, brak rzetelności. Nie plecam nikomu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Odpowiedź obiektu

Pragnę Pani wyjaśnić, że naprawa trwała tak długo, o czym zresztą była Pani informowana, ponieważ uszkodzona była płyta główna, ale próbowaliśmy ją naprawić. Natomiast Pani później stwierdziła, że już nie chce czekać to otrzymała komputer z diagnozą. Co do zasilacza, to nie zostało nic podmienione, tylko otrzymała Pani kabel (nie zasilacz) serwisowy, który został później wymieniony.
Pragnę podkreślić, że tutaj wpisują swoje opinie jedynie niezadowoleni klienci, czyli pewnie 1 na 200.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2