Re: rem-rolety
Odradzam! Zamontowana roleta antywłamaniowa uległa awarii i zablokowała sklep - zdarza się. Sprawa zgłoszona przeze mnie w sposób spokojny, rzeczowo i spokojnym tonem. Podejście pracownika lub szefa REM nie do zaakceptowania - bez powodu obrzucony zostałem pretensjami, jak gdybym wyrządził temu człowiekowi wielką krzywdę - nie usłyszałem żadnej propozycji terminu wizyty montera, tylko m.in. serie pytań w moim kierunku pod ciśnieniem "i co? i co ja mam niby zrobić? i co mam teraz zrobić? zejść z montażu z gdyni i jechać do pana?". Szanowny Panie, to Pan powinien udzielić odpowiedzi na moje pytanie, a nie zadawać je mnie. Jako klient zgłosiłem jedynie usterkę rolety, prócz tego nie powiedziałem nic na temat terminu wizyty - cały monolog Pan z REM Rolety wymyślił we własnej głowie, ale obrzucił nim mnie - swojego klienta. Jedyne co mi przyszło do głowy po tej rozmowie to fakt, że wybrałem złą firmę do montażu rolet.
0
4