rower po zimie

Witajcie.
Jak zreanimować zardzewiały łańcuch rowerowy po zimie? Rower niestety, z braku innych możliwości zimował na balkonie. W tym miejscu zaznaczam, że z racji płci (K), totalnie nie mam doświadczenia w tego typu rzeczach (ale za to np. robię niezłe zraziki;)), dlatego proszę o pomoc.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: rower po zimie

Jeżeli jest bardzo mocno zardzewiały to wymienić a nie zreanimować. Być może do wymiany będzie także kaseta/wolnobieg (czyli zespół tylnych zębatek)) i korba.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czułam, że to może się tak skończyć. Ja niestety nie jestem w stanie tego ocenić, a chciałam uniknąć "wizyty" w serwisie, bo jak zobaczą, że totalnie się nie znam, to mnie skroją. Łańcuch jest zardzewiały, nie potrafię stwierdzić, czy mocno, to się jakoś rozróżnia?:) Kaseta w rowerze? Kurcze, jak ja mało o tym wiem. Co robić?

Jak mało o tym wiesz to tylko serwis. Chyba że masz kogoś kto potrafi to zrobić sam.

Jakbym miała kogoś, kto potrafi to zrobić, to nie pytałabym na forum :)

polecam serwis we Wrzeszczu,na ul Do Studzienki.Tam napewno Cie nie skroja,sam tam serwisuje rower od kilku lat.

Kup nowy łańcuch, nie ma co się męczyć. Tu masz duży wybór http://dobrerowery.pl/lancuchy jak nie wiesz jaki łańcuch wziąć, to zadzwoń do tego sklepu, oni na podstawie info o rowerze powinni Ci dobrać nowy łańcuch. Sprawdź dobrze, czy jakieś inne części nie wymagają wymiany/naprawy

Dzięki Chłopaki. Zdaje mi się, że sama tego nie pociągnę, bo nawet, jeśli kupię nowy łańcuch, to wielce prawdopodobne, że nie uda mi się go założyć. Nie potrafię niestety sama ocenić, czy da się go zregenerować, czy jednak trzeba wymienić, a serwisu chciałam uniknąć, bo liczę teraz każdy grosz (może powinnam sprzedać rower? ;)). Tak czy siak, zupełnie przy okazji wyszło, jakich mam "wspaniałych" kolegów, ale to chyba temat na wątek w innym dziale.