zero profesjonalizmu
Daliśmy z żoną dwa laptopy do naprawy w których-w jednym była uszkodzona klawiatura natomiast w drugim (jak się później okazało) uszkodzony był twardy dysk. Kontakt ze strony firmy zerowy. Żeby czegokolwiek się dowiedzieć o powierzonym sprzęcie trzeba było dzwonić samemu. Po odebraniu pierwszego z laptopów w którym została wymieniona klawiatura, okazało się że klawisze funkcyjne nie działają prawidłowo (mimo że wcześniej działały) i na matrycy pojawiła się pionowa linia. Klawisze funkcyjne zostały poprawione natomiast matryca która została uszkodzona w firmie jes może zostać naprawiona za dodatkową opłatą. Firma w zaparte twierdzi że to nie ich wina, pomimo tego że sprzęt był dostarczony w oryginalnym opakowaniu bez uszkodzonej matrycy.
Drugi z laptopów po ponad dwóch tygodniach przesuwania terminu odbioru sprzętu, mydleniu oczu że firma stara się odzyskać dane z dysku, bez informowania nas jako klienta postanowiła wymienić twardy dysk za koszt wyższy niż wcześniej umówiony, o czym dowiedzieliśmy się w chwili odbioru laptopa z serwisu.
ZERO PROFESJONALIZMU - UWAŻAJCIE NA TEN SERWIS!!!
Drugi z laptopów po ponad dwóch tygodniach przesuwania terminu odbioru sprzętu, mydleniu oczu że firma stara się odzyskać dane z dysku, bez informowania nas jako klienta postanowiła wymienić twardy dysk za koszt wyższy niż wcześniej umówiony, o czym dowiedzieliśmy się w chwili odbioru laptopa z serwisu.
ZERO PROFESJONALIZMU - UWAŻAJCIE NA TEN SERWIS!!!