stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Blisko 200 czołowych prelegentów z Polski i ze świata, inwestorzy z Doliny Krzemowej, wiodące europejskie VC, a także ponad 250 technologicznych startupów i największych globalnych korporacji. To wszystko podczas Infoshare 2020. Największa konferencja technologiczna w Europie Środkowo-Wschodniej startuje 23 września w formacie online, transmitowanym na cały świat z Gdańska. Potrwa aż 6 dni!

sty 30

czwartek, g. 16:30 - 23:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
mar 15

sobota, g. 10:15

Trójmiasto, Online
bilety 15 zł
Wiedza i biznes w jednym miejscu
Infoshare to aż 9 scen tematycznych z prelekcjami na żywo, w trakcie których eksperci z całego świata omówią istotne zagadnienia dotyczące innowacji w biznesie i zarządzaniu, sztucznej inteligencji oraz przyspieszenia globalnego rynku technologicznego wywołanego COVID-19. Tegoroczna edycja to także kompendium wiedzy na temat skutecznych sposobów zwiększania sprzedaży, budowania marki oraz studium najciekawszych wdrożeń technologicznych gigantów i innowacyjnych rozwiązań oferowanych przez startupy. Wszystko będzie prezentowane w wirtualnej przestrzeni EXPO.

PROGRAM



W tym roku Organizatorzy przygotowali aż 11 scen tematycznych:
- DevTrends Stage
- Inspire Stage
- Marketing Stage
- Growth Stage
- Front-end Stage
- Backend Stage
- DataTech Stage
- DeepTech Stage
- Security Stage
- Arena Stage
- IT Leaders Stage

INSPIRE STAGE
Na jednej z 3 głównych scen konferencji, eksperci z całego świata omawiać będą m.in. zagadnienia z pogranicza świata ludzi i maszyn, oraz zagrożenia i szanse płynące z wykorzystania najnowszych trendów digital w medycynie czy walce z terroryzmem. Zobaczymy mi.n.:
Audrey Tang - minister ds. cyfryzacji Tajwanu, która przekona słuchaczy, że technologię warto uczłowieczać: "Internet rzeczy" powinien stać się "internetem istot".

Anis Uzzaman (Pegasus Tech Ventures) - inwestor w SpaceX i Airbnb zdradzi tajniki budowania startupów i wskaże typowe błędy, których przedsiębiorcy powinni unikać podczas budowania swoich biznesów.

O umiędzynarodowieniu firm, na przykładzie w Spotify, opowie Axel Bard Bringéus (EQT Ventures/ex Spotify). Podzieli się wnioskami i spostrzeżeniami na temat tego, jak gigant utrzymał tak szybkie tempo rozwoju, likwidując wąskie gardła po drodze.

David Shanks (NZ Classification Office) pokaże granice wolności i ochrony społeczeństwa w mediach społecznościowych. Z kolei James Rogers (SDU / LSE) wyjaśni, w jaki sposób terroryści wykorzystują technologię i drony do zabijania ludzi.

Na scenie pojawi się także pierwsza na świecie psychiatra robotów - Joanne Pransky, która przedstawi widowni swoich robotycznych pacjentów i roztoczy wizję przyszłości, w której roboty są partnerami, towarzyszami i współpracownikami ludzi.

Cybernetyczny świat przybliży również Robert Riener (ETH Zurich), ekspert w dziedzinie interakcji sensoryczno-motorycznych między ludźmi i maszynami, który odpowie na pytanie czy cyborgi są dla nas zagrożeniem, szansą, a może jednym i drugim?

MARKETING STAGE
Wśród prelegentów sceny marketingowej nie zabraknie największych, światowych marketerów i influencerów: Neil Patel (NP Digital i Ubersuggest) - jeden z TOP 10 światowego marketingu wg Forbes, Mark Schaefer (B Squared Media) czy Mike Russell (Music Radio Creative). Z Polski zobaczymy m.in. Janinę Bąk z janinadaily.com, Pawła Tkaczyka (Midea), Jakuba Biela (x-kom) i Artura Jabłońskiego (Digitalk).

Opowiedzą oni o najnowszych trendach w marketingu, przybliżą techniki optymalizacji lejka sprzedażowego, zwiększania zasięgu i skutecznej sprzedaży.

DEVTRENDS STAGE
Na uczestników tegorocznej edycji Infoshare 2020 Online czeka 7 scen poświęconych zagadnieniom technologicznym. Na głównej - Devtrends, prelegenci opowiedzą o przyszłości technologii, gamingu, programowaniu czy cyberbezpieczeństwie. Wystąpią m.in.:
John Romero (Romero Games) - wielokrotnie nagradzany programista, projektant kultowych gier, którego praca obejmuje ponad 130 pozycji. Uznawany za "ojca strzelanek pierwszoosobowych", jak Wolfenstein 3D, DOOM, Quake, Heretic i Hexen. Podczas wystąpienia opowie o początkach firmy Id Software oraz wydarzeniach, które doprowadziły do jej powstania.
Piotr Konieczny (Niebezpiecznik.pl), zdradzi jak szpiegować szpiegów w internecie. Zaprezentuje techniki pozyskiwania informacji na temat ludzi oraz firm na podstawie ogólnodostępnych źródeł w internecie.

Nie zabraknie też Adama Haertle (Zaufana Trzecia Stona), który w swoim wystąpieniu przedstawi zbierane od lat historie mniejszych i większych katastrof z obszaru security, bo uważa, że przyjemniej uczyć się na cudzych błędach, niż na własnych.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    69-1799 zł