"Zatrudniaj, angażuj i zarabiaj" - konferencja MADE RESTAURANT w ramach kampanii "Jesteśmy DO USŁUG" już 4 października w Gdańsku.
Już 4 października restauratorzy i szefowie kuchni z Polski północnej łączą wiedzę, doświadczenie i siły podczas konferencji MADE RESTAURANT, aby profesjonalizować branżę gastronomiczną w ramach kampanii edukacyjnej DO USŁUG. Spotkanie ma na celu zintegrowanie prężnych przedsiębiorców i kadrę zarządzającą z Pomorza, Warmii i Mazur wokół największych problemów i mitów gnębiących branżę. Obecnie jest to brak zaangażowanych i rzetelnych pracowników, co przekłada się na duże straty i problemy biznesowe restauracji. Spotkanie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności.
"Potrzebna jest zmiana wizerunku branży gastronomicznej w Polsce, aby pracownicy przestali traktować ją jako "pracę na chwilę" i zaczęli postrzegać jako dochodową, perspektywiczną profesję, wzorem Zachodu." tak Krzysztof Janiszewski - współwłaściciel jednej z najlepszych w Polsce restauracji - SENSES (gwiazdka Michelin) skomentował potrzebę zmian w branży podczas debaty zorganizowanej przez zespół MADE.
Jak to zrobić? Właśnie ruszyła rekrutacja do grona uczestników i prelegentów pomorskiej konferencji gastronomicznej MADE RESTAURANT
https://maderestaurant.pl/konferencja-gastronomiczna-trojmiasto/, której temat przewodni to "Zatrudniaj, angażuj i zarabiaj". To już drugie z kolei spotkanie liderów lokalnej, polskiej gastronomii organizowane w ramach kampanii edukacyjnej DO USŁUG. Pierwsze odbyło się w maju tego roku w Krakowie, a kolejne planowane są w Gdańsku, Wrocławiu (30 października 2017) i Poznaniu (5 lutego 2018).
Tematem przewodnim tegorocznej kampanii
MADE RESTAURANT jest poprawa relacji pracownik-pracodawca, podnoszenie prestiżu branży oraz przyciągnięcie do niej nowych ambitnych ludzi, bo ta branża w kontekście rozwoju usług turystycznych i gastronomicznych to przyszłość.
W spotkaniu w Gdańsku wezmą udział liderzy branży, czyli czołowi i najbardziej przedsiębiorczy restauratorzy, szefowie kuchni, managerowie, sommelierzy oraz dostawcy, którzy chcą czynnie wspierać rozwój branży HORECA. To ich biznesowe losy, zdania i poglądy będzie można poznać podczas wykładów, ponieważ będą gdańskiej konferencji MADE RESTAURANT. Debaty i gorące dyskusje o tym, jak zaangażowanie i lojalność pracowników przekłada się na sprzedaż i marketing oraz unikalne doświadczenie gościa w restauracji będą przedmiotem konferencji. To też wyjątkowa okazja do networkingu i integracji środowiska, a dla najprężniejszych dostawców okazja do poznania potrzeb lokalnych klientów.
"Zainteresowanie konferencją i liczba uczestników tego spotkania świadczy o tym, jak bardzo interesująca była tematyka konferencji i jak brakuje wspólnych spotkań. Osobiście podoba mi się duch współpracy, doradztwa, jak rozwiązać dany problem - choć na co dzień wiele restauracji jest konkurentem rynkowym. Świetne podejście wszystkich uczestników - otwartość postawy tych, którzy myślą, w jaki sposób rozwijać gastronomię" - tak podsumowała krakowską konferencję Hanna Wencka, Foodservice Brand Manager CEE, firmy AVIKO, która była partnerem wydarzenia.
Podczas debaty "DOSTAWCY - PARTNERZY W BIZNESIE I ROZWOJU PRACOWNIKÓW", przedsiębiorcy dowiedzą się, na jakie wsparcie mogą liczyć od dostawców/producentów, m.in. szkolenia, warsztaty, systemy motywacyjne, czyli formy, które bezpłatnie pozwolą rozwinąć kompetencje i zmotywować pracowników gastronomii.
Organizatorem wydarzenia jest zespół profesjonalistów MADE (
www.madesolutions.com.pl) wyspecjalizowanych w organizacji kampanii, wydarzeń i projektów edukacyjnych w branży HORECA. Agnieszka Małkiewicz (marketing i PR) i Katarzyna Derdzińska (HR i rozwój biznesu) łączą siły z liderami branży, tym razem z Pomorza, Warmii, Mazur i okolic, aby wspólnie zmierzyć się z mitami na temat zarządzania ludźmi w tej branży.
Katarzyna Derdzińska, partner zarządzający MADE podkreśla, że podczas wykładów "skupimy się na problemach z pracownikami (marka pracodawcy, rekrutacja, motywowanie, lojalność, rola pracowników w marketingu - szanse i zagrożenia). Podzielimy się danymi, faktami i dobrymi praktykami w gronie tych, którzy odnoszą sukcesy w gastronomii Polsce Północnej."
Ekspertami będą wyjątkowi praktycy branży gastronomicznej związani z regionem, a wśród nich m.in.: Justyna Zdunek (Metamorfoza), Basia Ritz (Restauracja Ritz), Artur Moroz (Bulaj), Marcin Wachowicz (Aioli), Bogdan Gałązka (Restauracja Gothic, Malbork), Anna Pikuła i Monika Dybczyk (Hotele SPA dr Irena Eris), Justyna Zalewska (Smakuj Trójmiasto, Food Brand), Tomasz Habdas (Liczy na talerzu), Krystyna Hartenberger-Pater (PROT), Krzysztof Szulborski (SKP), Tomasz Decker, Dorota Minta oraz Katarzyna Derdzińska (HR i Psychologia Biznesu, Partner MADE), Krzysztof Gorecki (E-marketing, MADE), Agnieszka Małkiewicz (Marketing i PR, MADE), a to dopiero początek ...
W programie wydarzenia:Prelekcja "BUDUJEMY MARKĘ PRACODAWCY W GASTRONOMII"
Prelekcja i studium przypadku "ROZGRYZAMY młode pokolenie MILLENIALSÓW"
Networking gastronomiczny w praktyce
Szkolenie "PRACOWNICY JAKO OGNIWO KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ"
Prelekcja i studium przypadku "TWORZYMY WIZERUNEK FRONTMENA"
Lunch przygotowany przez AMBER SIDE Restaurant & Bar
Prelekcja połączona "SKUTECZNIE REKRUTUJEMY i MĄDRZE ZWALNIAMY"
Debata najprężniejszych dostawców HORECA w regionie
Historie i doświadczenia restauratorów MADE TALKS "DZIELIMY SIĘ
DOŚWIADCZENIAMI jako pracodawcy"
PROGRAM KONFERENCJI
Program konferencji powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, w odpowiedzi na potrzeby biznesowe rynku.
od 9:30
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
10:00 - 10:15
STARTUJEMY Z DOBRĄ ENERGIĄ
TAKTYKA NETWORKINGU - KRUSZYMY LODY
10:15 - 11:00
BUDUJEMY MARKĘ PRACODAWCY W GASTRONOMII
prelekcja warsztatowa + debata
Katarzyna Derdzińska (HR & Psychologia Biznesu, Partner MADE)
uczestnicy debaty:
Basia Ritz (Pierwszy polski Masterchef, Restauratorka 'Ritz Restaurant')
więcej nazwisk pojawi się wkrótce
11:00 - 11:45
PRACOWNICY JAKO OGNIWO KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
prelekcja z elementami szkolenia
Agnieszka Małkiewicz (Marketing & PR, MADE, PARTNER)
Krzysztof Gorecki (On-line MARKETING, MADE, KONSULTANT)
11:45 - 12:15
NETWORKING W PRAKTYCE
przerwa kawowa
nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja
12:15 - 12:45
TWORZYMY WIZERUNEK FRONTMENA
prelekcja połączona z analizą studium przypadku
12:45 - 13:15
ROZGRYZAMY MILLENIALSÓW
prelekcja połączona z analizą studium przypadku
Katarzyna Derdzińska (Partner MADE)
13:15 - 14:15
LUNCH i NETWORKING W PRAKTYCE
przerwa lunchowa
14:15 - 15:15
DOSTAWCY - PARTNERZY W BIZNESIE I ROZWOJU PRACOWNIKÓW
debata najprężniejszych dostawców w Trójmieście
uczestnicy debaty:
nazwiska pojawią się wkrótce
15:15 - 16:00
SKUTECZNIE REKRUTUJEMY i MĄDRZE ZWALNIAMY
debata
Katarzyna Derdzińska (HR & Psychologia Biznesu, Partner MADE)
uczestnicy debaty:
Tomasz Habdas (Konsultant, Liczby na talerzu)
Dorota Minta (Doradztwo personalne dla gastronomii)
Marcin Wachowicz (Restaurator, współwłaściciel Aioli, Momu, Banjaluka)
16:00 - 16:30
NETWORKING W PRAKTYCE
przerwa kawowa
nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja
16:30 - 17:30
ZNAM TO Z AUTOPSJI - MADE TALKS
o swojej marce pracodawcy opowiadają:
ZAANGAŻOWANIE | Anna Pikuła (Kierownik ds. marketingu, PR i Relacji Zewnętrznych, Hotele SPA Dr Irena Eris), Monika Dybczyk (Zastępca dyrektora Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie)
LEADERSHIP | Artur Moroz (Restaurator)
więcej nazwisk pojawi się wkrótce
17:30
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
Uwaga!
Organizatorzy zastrzegają sobie drobne zmiany w programie, które wynikną z przyczyn od nich niezależnych.