Dodaj opinię

Opinie (razem: 49)

  • Z takim refleksem to do szachów (10)
    He he he
    1 tydzień temu
    • O czyj refleks ci chodzi? (9)
      1 tydzień temu
      • Portu, działał iść powoli się zwija (8)
        Za to Gdańsk w europejskim top 3
        Janusz Ch.
        1 tydzień temu
        • I tak nigdy nie byłby w stanie osiągnąć tempa rozwoju portu gdańskiego. (1)
          Ma mniej korzystne położenie. Choć faktycznie, okres minionych nastu lat nieco przespali ale zaczynają gonić. I dobrze!
          1 tydzień temu
          • rozumiem patriotyzm lokalny
            ale on zaślepia...
            A to duze upośledzenie.
            1 tydzień temu
        • I po co się podszywasz? (1)
          1 tydzień temu
        • Top 3????
          Hahahahahahahahahahahahahahaha
          Walczący z durniami!
          1 tydzień temu
        • W top 3 to ty jesteś podcierając du.sko budynia. Cieszy Ciebie fagasie ten sztuczny podział? takich jak Ty powinno się usuwać kopem w du.ę z Polski za jątrzenie i tworzenie podziałów ale w imię czego zas.ańcu? Odpowiedz tchórzu.
          1 tydzień temu
        • Buahaha top 3 ale chyba od końca. Wystarczy wymienić Hamburg, Rotterdam czy Antwerpia które są 20 krotnie większe od portu w Gdańsku. Gdańsk to trzecia liga
          1 tydzień temu
        • Gdańsk to 10% Hamburga
          To pokazuje nikczemność na siłę tworzonej, wewnętrznej konkurencji oraz wyzwania związane z tym, z kim należy konkurować i komu można podebrać "tort".
          Ale to trzeba umieć! Elastycznością, sprawnością, dogodnością,
          A nie trzymaniem pudeł po krzakach na Przeróbce i Wisłoujściu, brakiem parkingów, bizantyjska biurokracją przeświadczoną o swej omnipotencji, brakiem lądowego zaplecza transportowego i... długo by jeszcze...
          1 tydzień temu
  • Wszystko fajnie (5)
    ale fajnie by było jak by był jeszcze sprzet do obsługi takich wielkich kontenerowców. A z tego co wiadomo, to na BCT'cie to nawet wstrzymane są naprawy bierzące, bo Filipiny ssą kasę ile się da.

    A tak przy okazji - czy super ekstra obrotnica, juz jest oddana, czy jeszcze nie ?
    1 tydzień temu
    • No i gitara! (1)
      A przecież kilka miesięcy temu pisałem, że bct będzie się zwijał i wtedy kilku fanów bct darło na mnie japę.
      1 tydzień temu
    • Co Ty piszesz? (2)
      Widać że Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe. Po pierwsze każdy właściciel chce kasy, polskie janusze też doją swoje firmy. Po drugie to kończąca się koncesja w 2023 roku. Czy inwestował byś w firmę wiedząc że może nie dostaniesz koncesji? Trzecia sprawa to temat portu zewnętrznego tzw. głębokowodnego. Zostawiam temat pogłębienia i obrotnicy które były już dawno obiecane przez Port.
      Arrr
      1 tydzień temu
      • A co ty dopiero piszesz? (1)
        Widać że to Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe (lub nawet na dużym minusie) - to po pierwsze.
        Po drugie - wiadomo, że każdy biznes polega na robieniu kasy. Jednak co innego robienie kasy a co innego wysysanie jej przed rychłym jak widać końcem biznesu (a przy tym palenie frana, że wszystko ok i "planujemy dalszy biznes i jak najbardziej w związku z tym popieramy działania Portu w zakresie poprawy warunków infrastrukturalnych).
        Po trzecie - czy jeszcze niedawno to przypadkiem nie bct huczał, że po obrotnicy i pogłębieniu basenów wszystko będzie hulało że ho, ho?
        A po czwarte - od dawna wszyscy, którzy choć trochę mają rozeznanie w tym temacie, mają świadomość, że filipiński właściciel ICTSI trzyma tylko te terminale na świecie, które mają bezsprzeczny potencjał (bct w 2003r jeszcze go miał).
        1 tydzień temu
        • Sam to wymyślasz?
          Po pierwsze lepsze niż Ci się to wydaje.
          Po drugie - biznes polega na robieniu kasy, ale Ty sugerujesz że nie inwestują w obecny terminal co jest nie prawdą.
          Po trzecie - gdzie ta obrotnica.
          Po czwarte - skoro inwestują w terminale które tylko mają potencjał to może coś o Batumi napiszesz fachowców (1 statek na tydzień). Inna sprawa, że każdy inwestuje w coś dla zysku i BCT jeżeli zostaną spełnione pewne przesłanki będzie przynosił większe zyski.
          arr
          1 tydzień temu
  • Większe wejście to więcej śmieci z Chin! (1)
    Trzy najczęściej używane niegatywne słowa na świeci to Made in China. Chinczycy już stosują logo Made in P.R.C.
    1 tydzień temu
    • Mozesz uzywac szwajcarskich długopisów, nożyczek czy tasakow do mięs. Kto ci broni?
      1 tydzień temu
  • ten port wojenny to jeden wielki żart
    poszerzyć i nie pytać chyba ze boicie się tych paru holowników :)
    admirał misiewicz z domu macierewicz
    1 tydzień temu
  • Tak trzymać! (1)
    Potencjał rozwojowy jest, Polska nareszcie czerpie korzyści z nadmorskiego położenia. :)
    1 tydzień temu
    • Więcej wody, głębsze akweny, to więcej jodu!
      To tyle jeśli idzie o korzyści z nadmorskiego położenia Gdyni.
      1 tydzień temu
  • To dobrze
    Bo my z Haliną się nie mieściły we dwie
    Teresa
    1 tydzień temu
  • wszystko o 10 lat za późno. (1)
    port Gdynia zamiast tych spóźnionych inwestycji mógłby kupić dct od australijczykow; chcą przecież sprzedać.
    1 tydzień temu
    • Nie stać was, wielbiciele Kim Dzon Sczura
      He he he
      1 tydzień temu
  • W gct ocean byłby robiony 6 tygodni.
    0.5 na 6stsow jest sprawna. Jurek nie da rady siedziec 24\7 żeby to naprawiać przez 6 tygodni
    1 tydzień temu
    • Spoko ma jeszcze dwóch przydu*asów, dadzą radę.
      1 tydzień temu
    • Pamiętajmy że dwa STSy z tych sześciu to zabytki na skalę światową.
      1 tydzień temu
      • Dokładnie chyba 1982 rok produkcji made in espsnia
        1 tydzień temu
    • pozazdrościć wiedzy, szkoda ze reszta to nieudaczniki.
      1 tydzień temu
  • Tylko stsy ciut za małe do oceanikow (1)
    1 tydzień temu
    • Po co im teraz?
      Skończą się prace w porcie, to wtedy mogą dokupić. Obecnie to by były chyba dla ozdoby.
      1 tydzień temu
  • Cieszy mnie to.
    yet
    1 tydzień temu

Twoja opinia

Regulamin dodawania opinii

zamknij