Opinie (49)

  • Z takim refleksem to do szachów (10)

    • 41 16

    • O czyj refleks ci chodzi? (9)

      • 5 7

      • Portu, działał iść powoli się zwija (8)

        Za to Gdańsk w europejskim top 3

        • 7 14

        • I tak nigdy nie byłby w stanie osiągnąć tempa rozwoju portu gdańskiego. (1)

          Ma mniej korzystne położenie. Choć faktycznie, okres minionych nastu lat nieco przespali ale zaczynają gonić. I dobrze!

          • 10 5

          • rozumiem patriotyzm lokalny

            ale on zaślepia...
            A to duze upośledzenie.

            • 2 2

        • I po co się podszywasz? (1)

          • 0 2

          • Nieprawda

            Nie podszywam

            • 0 1

        • Top 3????

          Hahahahahahahahahahahahahahaha

          • 8 1

        • W top 3 to ty jesteś podcierając du.sko budynia. Cieszy Ciebie fagasie ten sztuczny podział? takich jak Ty powinno się usuwać kopem w du.ę z Polski za jątrzenie i tworzenie podziałów ale w imię czego zas.ańcu? Odpowiedz tchórzu.

          • 9 3

        • Buahaha top 3 ale chyba od końca. Wystarczy wymienić Hamburg, Rotterdam czy Antwerpia które są 20 krotnie większe od portu w Gdańsku. Gdańsk to trzecia liga

          • 4 0

        • Gdańsk to 10% Hamburga

          To pokazuje nikczemność na siłę tworzonej, wewnętrznej konkurencji oraz wyzwania związane z tym, z kim należy konkurować i komu można podebrać "tort".
          Ale to trzeba umieć! Elastycznością, sprawnością, dogodnością,

          To pokazuje nikczemność na siłę tworzonej, wewnętrznej konkurencji oraz wyzwania związane z tym, z kim należy konkurować i komu można podebrać "tort".
          Ale to trzeba umieć! Elastycznością, sprawnością, dogodnością,
          A nie trzymaniem pudeł po krzakach na Przeróbce i Wisłoujściu, brakiem parkingów, bizantyjska biurokracją przeświadczoną o swej omnipotencji, brakiem lądowego zaplecza transportowego i... długo by jeszcze...

          • 4 0

  • Wszystko fajnie (5)

    ale fajnie by było jak by był jeszcze sprzet do obsługi takich wielkich kontenerowców. A z tego co wiadomo, to na BCT'cie to nawet wstrzymane są naprawy bierzące, bo Filipiny ssą kasę ile się da.

    A tak przy okazji - czy super ekstra obrotnica, juz jest oddana, czy jeszcze nie ?

    • 26 8

    • No i gitara! (1)

      A przecież kilka miesięcy temu pisałem, że bct będzie się zwijał i wtedy kilku fanów bct darło na mnie japę.

      • 7 1

      • Manheim

        Mmm.... co ?

        • 1 1

    • Co Ty piszesz? (2)

      Widać że Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe. Po pierwsze każdy właściciel chce kasy, polskie janusze też doją swoje firmy. Po drugie to kończąca się koncesja w 2023 roku. Czy inwestował byś w firmę

      Widać że Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe. Po pierwsze każdy właściciel chce kasy, polskie janusze też doją swoje firmy. Po drugie to kończąca się koncesja w 2023 roku. Czy inwestował byś w firmę wiedząc że może nie dostaniesz koncesji? Trzecia sprawa to temat portu zewnętrznego tzw. głębokowodnego. Zostawiam temat pogłębienia i obrotnicy które były już dawno obiecane przez Port.

      • 0 2

      • A co ty dopiero piszesz? (1)

        Widać że to Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe (lub nawet na dużym minusie) - to po pierwsze.
        Po drugie - wiadomo, że każdy biznes polega na robieniu kasy. Jednak co innego robienie kasy a co

        Widać że to Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe (lub nawet na dużym minusie) - to po pierwsze.
        Po drugie - wiadomo, że każdy biznes polega na robieniu kasy. Jednak co innego robienie kasy a co innego wysysanie jej przed rychłym jak widać końcem biznesu (a przy tym palenie frana, że wszystko ok i "planujemy dalszy biznes i jak najbardziej w związku z tym popieramy działania Portu w zakresie poprawy warunków infrastrukturalnych).
        Po trzecie - czy jeszcze niedawno to przypadkiem nie bct huczał, że po obrotnicy i pogłębieniu basenów wszystko będzie hulało że ho, ho?
        A po czwarte - od dawna wszyscy, którzy choć trochę mają rozeznanie w tym temacie, mają świadomość, że filipiński właściciel ICTSI trzyma tylko te terminale na świecie, które mają bezsprzeczny potencjał (bct w 2003r jeszcze go miał).

        • 0 0

        • Sam to wymyślasz?

          Po pierwsze lepsze niż Ci się to wydaje.
          Po drugie - biznes polega na robieniu kasy, ale Ty sugerujesz że nie inwestują w obecny terminal co jest nie prawdą.
          Po trzecie - gdzie ta obrotnica.
          Po czwarte

          Po pierwsze lepsze niż Ci się to wydaje.
          Po drugie - biznes polega na robieniu kasy, ale Ty sugerujesz że nie inwestują w obecny terminal co jest nie prawdą.
          Po trzecie - gdzie ta obrotnica.
          Po czwarte - skoro inwestują w terminale które tylko mają potencjał to może coś o Batumi napiszesz fachowców (1 statek na tydzień). Inna sprawa, że każdy inwestuje w coś dla zysku i BCT jeżeli zostaną spełnione pewne przesłanki będzie przynosił większe zyski.

          • 0 0

  • Większe wejście to więcej śmieci z Chin! (1)

    Trzy najczęściej używane niegatywne słowa na świeci to Made in China. Chinczycy już stosują logo Made in P.R.C.

    • 12 31

    • Mozesz uzywac szwajcarskich długopisów, nożyczek czy tasakow do mięs. Kto ci broni?

      • 14 2

  • ten port wojenny to jeden wielki żart

    poszerzyć i nie pytać chyba ze boicie się tych paru holowników :)

    • 43 6

  • Tak trzymać! (1)

    Potencjał rozwojowy jest, Polska nareszcie czerpie korzyści z nadmorskiego położenia. :)

    • 30 13

    • Więcej wody, głębsze akweny, to więcej jodu!

      To tyle jeśli idzie o korzyści z nadmorskiego położenia Gdyni.

      • 6 4

  • To dobrze

    Bo my z Haliną się nie mieściły we dwie

    • 23 3

  • wszystko o 10 lat za późno. (1)

    port Gdynia zamiast tych spóźnionych inwestycji mógłby kupić dct od australijczykow; chcą przecież sprzedać.

    • 28 14

    • Nie stać was, wielbiciele Kim Dzon Sczura

      • 8 8

  • (4)

    W gct ocean byłby robiony 6 tygodni.
    0.5 na 6stsow jest sprawna. Jurek nie da rady siedziec 24\7 żeby to naprawiać przez 6 tygodni

    • 24 3

    • Spoko ma jeszcze dwóch przydu*asów, dadzą radę.

      • 0 0

    • (1)

      Pamiętajmy że dwa STSy z tych sześciu to zabytki na skalę światową.

      • 5 0

      • Dokładnie chyba 1982 rok produkcji made in espsnia

        • 2 0

    • pozazdrościć wiedzy, szkoda ze reszta to nieudaczniki.

      • 1 0

  • Tylko stsy ciut za małe do oceanikow (1)

    • 13 3

    • Po co im teraz?

      Skończą się prace w porcie, to wtedy mogą dokupić. Obecnie to by były chyba dla ozdoby.

      • 4 0

  • Cieszy mnie to.

    • 13 2

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.