2019-01-09 15:52
2019-01-09 16:22
2019-01-09 17:07
Za to Gdańsk w europejskim top 3
2019-01-09 18:16
Ma mniej korzystne położenie. Choć faktycznie, okres minionych nastu lat nieco przespali ale zaczynają gonić. I dobrze!
2019-01-11 12:38
ale on zaślepia...
A to duze upośledzenie.
2019-01-09 19:15
2019-01-09 19:31
Nie podszywam
2019-01-09 22:19
Hahahahahahahahahahahahahahaha
2019-01-09 23:46
W top 3 to ty jesteś podcierając du.sko budynia. Cieszy Ciebie fagasie ten sztuczny podział? takich jak Ty powinno się usuwać kopem w du.ę z Polski za jątrzenie i tworzenie podziałów ale w imię czego zas.ańcu? Odpowiedz tchórzu.
2019-01-11 01:43
Buahaha top 3 ale chyba od końca. Wystarczy wymienić Hamburg, Rotterdam czy Antwerpia które są 20 krotnie większe od portu w Gdańsku. Gdańsk to trzecia liga
2019-01-11 12:12
To pokazuje nikczemność na siłę tworzonej, wewnętrznej konkurencji oraz wyzwania związane z tym, z kim należy konkurować i komu można podebrać "tort".
Ale to trzeba umieć! Elastycznością, sprawnością, dogodnością,
To pokazuje nikczemność na siłę tworzonej, wewnętrznej konkurencji oraz wyzwania związane z tym, z kim należy konkurować i komu można podebrać "tort".
Ale to trzeba umieć! Elastycznością, sprawnością, dogodnością,
A nie trzymaniem pudeł po krzakach na Przeróbce i Wisłoujściu, brakiem parkingów, bizantyjska biurokracją przeświadczoną o swej omnipotencji, brakiem lądowego zaplecza transportowego i... długo by jeszcze...
2019-01-09 16:24
ale fajnie by było jak by był jeszcze sprzet do obsługi takich wielkich kontenerowców. A z tego co wiadomo, to na BCT'cie to nawet wstrzymane są naprawy bierzące, bo Filipiny ssą kasę ile się da.
A tak przy okazji - czy super ekstra obrotnica, juz jest oddana, czy jeszcze nie ?
2019-01-09 17:29
A przecież kilka miesięcy temu pisałem, że bct będzie się zwijał i wtedy kilku fanów bct darło na mnie japę.
2019-01-10 18:36
Mmm.... co ?
2019-01-13 10:59
Widać że Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe. Po pierwsze każdy właściciel chce kasy, polskie janusze też doją swoje firmy. Po drugie to kończąca się koncesja w 2023 roku. Czy inwestował byś w firmę
Widać że Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe. Po pierwsze każdy właściciel chce kasy, polskie janusze też doją swoje firmy. Po drugie to kończąca się koncesja w 2023 roku. Czy inwestował byś w firmę wiedząc że może nie dostaniesz koncesji? Trzecia sprawa to temat portu zewnętrznego tzw. głębokowodnego. Zostawiam temat pogłębienia i obrotnicy które były już dawno obiecane przez Port.
2019-01-13 16:20
Widać że to Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe (lub nawet na dużym minusie) - to po pierwsze.
Po drugie - wiadomo, że każdy biznes polega na robieniu kasy. Jednak co innego robienie kasy a co
Widać że to Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe (lub nawet na dużym minusie) - to po pierwsze.
Po drugie - wiadomo, że każdy biznes polega na robieniu kasy. Jednak co innego robienie kasy a co innego wysysanie jej przed rychłym jak widać końcem biznesu (a przy tym palenie frana, że wszystko ok i "planujemy dalszy biznes i jak najbardziej w związku z tym popieramy działania Portu w zakresie poprawy warunków infrastrukturalnych).
Po trzecie - czy jeszcze niedawno to przypadkiem nie bct huczał, że po obrotnicy i pogłębieniu basenów wszystko będzie hulało że ho, ho?
A po czwarte - od dawna wszyscy, którzy choć trochę mają rozeznanie w tym temacie, mają świadomość, że filipiński właściciel ICTSI trzyma tylko te terminale na świecie, które mają bezsprzeczny potencjał (bct w 2003r jeszcze go miał).
2019-01-14 07:44
Po pierwsze lepsze niż Ci się to wydaje.
Po drugie - biznes polega na robieniu kasy, ale Ty sugerujesz że nie inwestują w obecny terminal co jest nie prawdą.
Po trzecie - gdzie ta obrotnica.
Po czwarte
Po pierwsze lepsze niż Ci się to wydaje.
Po drugie - biznes polega na robieniu kasy, ale Ty sugerujesz że nie inwestują w obecny terminal co jest nie prawdą.
Po trzecie - gdzie ta obrotnica.
Po czwarte - skoro inwestują w terminale które tylko mają potencjał to może coś o Batumi napiszesz fachowców (1 statek na tydzień). Inna sprawa, że każdy inwestuje w coś dla zysku i BCT jeżeli zostaną spełnione pewne przesłanki będzie przynosił większe zyski.
2019-01-09 16:24
Trzy najczęściej używane niegatywne słowa na świeci to Made in China. Chinczycy już stosują logo Made in P.R.C.
2019-01-09 16:39
2019-01-09 16:36
poszerzyć i nie pytać chyba ze boicie się tych paru holowników :)
2019-01-09 16:49
Potencjał rozwojowy jest, Polska nareszcie czerpie korzyści z nadmorskiego położenia. :)
2019-01-09 17:31
To tyle jeśli idzie o korzyści z nadmorskiego położenia Gdyni.
2019-01-09 16:51
Bo my z Haliną się nie mieściły we dwie
2019-01-09 17:04
port Gdynia zamiast tych spóźnionych inwestycji mógłby kupić dct od australijczykow; chcą przecież sprzedać.
2019-01-09 17:16
2019-01-09 17:22
W gct ocean byłby robiony 6 tygodni.
0.5 na 6stsow jest sprawna. Jurek nie da rady siedziec 24\7 żeby to naprawiać przez 6 tygodni
2019-01-09 18:32
Spoko ma jeszcze dwóch przydu*asów, dadzą radę.
2019-01-09 19:29
Pamiętajmy że dwa STSy z tych sześciu to zabytki na skalę światową.
2019-01-09 20:53
Dokładnie chyba 1982 rok produkcji made in espsnia
2019-01-09 21:35
pozazdrościć wiedzy, szkoda ze reszta to nieudaczniki.
2019-01-09 19:21
2019-01-09 19:50
Skończą się prace w porcie, to wtedy mogą dokupić. Obecnie to by były chyba dla ozdoby.
2019-01-09 19:30
Cieszy mnie to.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.