2020-10-21 17:52
Można ewentualnie kręcić się w kółko po tych 400 metrach
2020-10-21 18:17
I jak dalej jechac
2020-10-21 17:59
w Gdańsku na przymorzu zabetonowali trawniki pod parking a rowerzystów wcisnęli w chodniki. I nie chcą realizować dróg rowerowych z budżetu obywatelskiego !!
Bo urzędasy w Gdańsku uznają się za bezkarne.
2020-10-21 21:56
to bardzo dobrze że nic tam nie robią. Jest super jak jest.
dla fajtłap jest chodnik dopuszczony do ruchu dla rowerów.
dla normalnych jest jezdnia ( ja codziennie z niej korzystam i sobie chwale )
to bardzo dobrze że nic tam nie robią. Jest super jak jest.
dla fajtłap jest chodnik dopuszczony do ruchu dla rowerów.
dla normalnych jest jezdnia ( ja codziennie z niej korzystam i sobie chwale )
alternatywnie za przychodnią jest także droga pieszo-rowerowa
alternatywnie za falowcem jest druga
jest jeszcze droga wewnętrzna (parkingowa).
do wyboru do koloru
więcej tam nic nie potrzeba. utrudniło by to tylko przemieszczaniem się rowerem.
Co innego na Obrońców. Jak zaczęli to mogliby faktycznie skończyć trasę do samego parku.
2020-10-21 18:47
Niedługo ma być budowany most na płk Dąbka i zrobią się dwa posy w jedną i drugą stronę, więc prawdopodobnie będą poszerzać drogę i zajmą ścieżkę rowerowa. Rowezysci zostaną bez ścieżki a urząd znowu zrobi przetarg i wyda znawu kasę na poprawienie spie..... inwrstycji
2020-10-21 19:55
2020-10-21 21:02
Nie może jeżeli jest droga rowerowa.
2020-10-21 21:22
tylko że to co oni budują to żadna droga rowerowa nie jest u nas dróg rowerowych nie ma
2020-10-21 20:07
i później wychodzą take "kwiatki", a wystarczyłoby puścić odcinek ścieżki przecinajacy ul. Ledóchowskiego o te kilka metrów dalej od ul. Płk. Dąbka by zrobić miejsce na auta włączające się do ruchu...obym się mylił, ale
i później wychodzą take "kwiatki", a wystarczyłoby puścić odcinek ścieżki przecinajacy ul. Ledóchowskiego o te kilka metrów dalej od ul. Płk. Dąbka by zrobić miejsce na auta włączające się do ruchu...obym się mylił, ale znając życie musi dojść do kilku kolizji by się panowie i panie urzędnicy zreflektowali i postawili tam sygnalizację świetlna (bo o przebudowie to już chyba nie będzie mowy).
2020-10-21 20:10
że głowa kierowcy samochodu nie obraca się o 360 st.
Drogi rowerowe są tak zbudowane, że należałoby chyba wysiąść z auta żeby dostrzec rowerzystę.
Kompletny bezsens.
2020-10-22 07:26
cały świat sie myli? wszedzie sie właśnie tak to robi
2020-10-22 10:30
wszyscy na tym skorzystamy
2020-10-22 11:12
dzięki takiemu położeniu drogi rowerowej - rowerzysta ma szansę być widziany w lusterku właśnie. Nie znika z pola widzenia
2020-10-22 14:31
Jako rowerzysta popieram. Nie zawsze kierowca widzi wszystko. Trzeba samemu też uważać. I przed skrzyżowaniem nie pędzić na złamanie karku by kierowca miał czas nas zobaczyć
2020-10-21 20:26
Jadac al zwyciestwa w strone sopotu skrecajac w wielkopolska ciezko zobaczyc rowerzyste z prawej niby nie jedzie a tu z nienacka wyskakuje nie powinno byc zielonego dla rowerow gdy maja samochody tez zielone osobowka ciezko zobaczyc a co dopiero autobusom lub ciezarowka
2020-10-21 22:01
To są pierwsze zajęcia na kursie na prawo jazdy.
Nie masz pierwszeństwa, nie widzisz to nie jedziesz.
Zatrzymaj się, upewnij i dopiero jedz. To proste. Poza tym od czego masz lusterka?
2020-10-21 22:43
pisz wiecej bez znakow przestankowych prosze to mi jest potrzebne do zycia jak oddychanie rowniez to ze piszesz bez polskich znakow jest cudowne uwielbiam cie czytac prosze nie rozczarowuj mnie
2020-10-23 00:27
Problemy się skończą jak przestaniesz ruszać na oślep na zielonym. Zamiast tego najpierw puszczasz pieszych i rowerzystów, którzy też mają albo za 2 sekundy będą mieli zielone, potem dopiero jedziesz. Wszystkie problemy wynikają z próby przejechania przed pieszymi/rowerami "bo oni jeszcze nie jadą/idą".
2020-10-21 20:32
Pasy dla pieszych, zawsze były oddalone o 4-5 metrów od samej krzyżówki. Ta przestrzeń pozwalała wcześniej samochodom zatrzymać się, przed włączeniem do ruchu. Kiedy pojawiły się ścieżki dla rowerów, w tym miejscu
Pasy dla pieszych, zawsze były oddalone o 4-5 metrów od samej krzyżówki. Ta przestrzeń pozwalała wcześniej samochodom zatrzymać się, przed włączeniem do ruchu. Kiedy pojawiły się ścieżki dla rowerów, w tym miejscu pojawiły się też przejazdy rowerowe.
Przykładem jest ul. Kartuska w Gdańsku w stronę pętli. Kilka wyjazdów z bram, i bocznych uliczek. Kierowca chcąc włączyć się do ruchu musi stanąć na ścieżce, lub na pasach. Stojąc przed nimi widoczność zasłaniają mu budynki.
2020-10-21 22:03
żaden samochód nie ma aż tak długiej maski ;)
2020-10-21 20:50
ten cały węzeł to taki " miś" na miarę naszych czasów , żle zaprojektowany , żle wykonany za grube milony . To powinna być sprawa dla prokuratury
2020-10-21 20:52
Z perspektywy zarówno rowerzysty, jak i kierowcy pojazdu zagrożenie wypadkiem drogowym lub kolizją drogową stanowi odcinek przedmiotowej drogi rowerowej przecinający wszerz ulicę płk. Dąbka.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.