Opinie (635) ponad 50 zablokowanych

  • Jaki patron, taka inwestycja (2)

    Myślę że bardzo łagodnie autor podszedł do kwestii drogowej tejże inwestycji. Ja bym dał co najwyżej 3 i to za ładne oczy.
    Autor totalnie przemilczał fakt że droga ta w odcinku od osiedla królewskiego, do około

    Myślę że bardzo łagodnie autor podszedł do kwestii drogowej tejże inwestycji. Ja bym dał co najwyżej 3 i to za ładne oczy.
    Autor totalnie przemilczał fakt że droga ta w odcinku od osiedla królewskiego, do około kartuskiej jest zwężona na jeden pas ruchu, bez możliwości późniejszej rozbudowy! W przyszłości będzie to powodowało ogromne utrudnienia w ruchu. Jak na to, że miała być to droga która usprawni ruch w obrębie Jasienia to sprawa wygląda marnie. Gdyby przewidziano dwa pasy ruchu, to do samego przymorza byłaby dwupasmówka, śmiech na sali. Jaki patron, taka droga. Chciałbym jedynie przypomnieć o wpisie na FB radnego dzielnicy Jasień Tomasza Torcza na temat tej inwestycji i dlaczego faktycznie koszt tej inwestycji wyniósł tyle, a nie mniej.

    Cała reszta artykułu w samo sedno.

    • 17 1

    • 2 pasy to byłaby druga autostrada pokroju wz. (1)

      Niech rozwiązują przyczyny korków, 2 pasy by tylko zmieniły miejsce zakorkowania.

      • 0 0

      • Czyli starą Bulońską nazywasz autostradą pokoju? Szkoda tylko że możesz tam jechać 50 km/h ;)
        Dwa pasy zwiększają przepustowość dróg, więc nie wiem na jakiej zasadzie możesz twierdzić że nie przyczyni się to do

        Czyli starą Bulońską nazywasz autostradą pokoju? Szkoda tylko że możesz tam jechać 50 km/h ;)
        Dwa pasy zwiększają przepustowość dróg, więc nie wiem na jakiej zasadzie możesz twierdzić że nie przyczyni się to do poprawy. Prawda, są też inne aspekty np. brak zielonej fali na ul. Bulońskiej. Tyle że nawet nie posiadając zielonej fali, a posiadając dwa pasy ruchu, to i tak za każdym razem przejedzie 2x więcej samochodów niż przy jednopasmowej ulicy.

        • 1 0

  • artykuł da się w sumie streścić i sparafrazować do starej piosenki

    Źle było źle będzie, w całej Polsce i wszędzie, oprócz nas (mnie) są wszyscy w błędzie. Proponuję autorowi napisać na nowo tekst, z wystawianiem ocen osobnych: rozwiązań dla pieszych (ich ruch tam jest pomijalnie mały,

    Źle było źle będzie, w całej Polsce i wszędzie, oprócz nas (mnie) są wszyscy w błędzie. Proponuję autorowi napisać na nowo tekst, z wystawianiem ocen osobnych: rozwiązań dla pieszych (ich ruch tam jest pomijalnie mały, nie ma żadnych istotnych celów ani źródeł podróży pieszych), dla rowerzystów (podstawowa zaleta to umożliwienie jazdy bez potrzeby pokonywania stromych podjazdów, które trzeba by pokonywać, gdyby to rozwiązanie drogowe nie powstało), dla pasażerów tramwaju (jeśli światła będą odpowiednio sterowane, to ich liczba nie wpłynie na prędkość jazdy) i dla kierowców, którzy i tak względnie zostali bardzo dopieszczeni. Oczywiście uzależnieni mentalnie od samochodów mają powód do narzekań: można było zbudować jeszcze szerszą drogę by umożliwić tkwienie w korkach w pozostałych częściach miasta, zwłaszcza na Jaśkowej Dolinie jadąc do Wrzeszcza. Problemem jest cała filozofia tworzenia infrastruktury komunikacyjnej miasta, (nadal zdominowana myśleniem o potrzebach kierowców) a nie niedoróbki w postaci krawężników czy zbyt wąskich niekiedy trawników, na których warto może kiedyś posadzić drzewa. 6 płytek 30 cm na pewno wystarczy dla pieszych: jest to prawie 2 metry szerokości chodnika.

    • 1 10

  • Czepianie się na siłę.

    Droga dla rowerów zdecydowanie na plus, autem tez się jedzie przyjemnie. Jedyne zastrzezenia mozna miec do jakosci wykonania.

    • 2 8

  • Jaki prezydent taka aleja...

    • 9 2

  • piękna ta nasza Sycylia....

    • 9 0

  • To było do przewidzenia. Nikt z rządzących nie jeździ komunikacją bo nie ma na to czasu. Ot.

    • 10 0

  • Panie Koprowski (1)

    Panu się epoki pomyliły
    Kiedy powstała al. Wojska Polskiego? Zapewne na długo zanim pan się na świecie pojawiłeś
    Zielonty deptak może z placami zabaw?
    Od kiedy tramwaj jako pojazd szynowy o czym pan

    Panu się epoki pomyliły
    Kiedy powstała al. Wojska Polskiego? Zapewne na długo zanim pan się na świecie pojawiłeś
    Zielonty deptak może z placami zabaw?
    Od kiedy tramwaj jako pojazd szynowy o czym pan zapewnie wiesz ma obowiązek zatrzymywania się przed przejściami dla pieszych?
    Bzdury które pan wypisał w artykule nadają się jedynie do czytania w Pudelku

    • 5 11

    • od zawsze, jesli przejscie posiada sygnalizacje

      co do Wojska Polskiego i reszty niemieckich alei - fakt, dekady temu budowane, a nadal są lepsze niż dzisiejsze potworki

      • 2 1

  • gdy włodarz bawi się w politykę nigdy nie dba o miasto

    No cóż. Adamowicz był różnie odbierany przez mieszkańców, podobnie droga jego imienia.
    Gdy coś się robi na hura ,to zawsze wychodzi koszmarek na miarę możliwości miasta. Ile razy ta droga była otwierana, raz w

    No cóż. Adamowicz był różnie odbierany przez mieszkańców, podobnie droga jego imienia.
    Gdy coś się robi na hura ,to zawsze wychodzi koszmarek na miarę możliwości miasta. Ile razy ta droga była otwierana, raz w styczniu na pokaz, później pierwszy tramwaj techniczny i otwarcie , następnie pierwszy tramwaj i otwarcie. Ludzie to są jakieś jaja. Gdy nic się nie robi jedna drogę otwiera się po kilka razy. Jaka to aleja gdy nie ma przy niej drzew, Jaka to aleja gdy 2 drogi 2 pasmowe łączą się w jedna drogę z pasami w obie strony? Ilość świateł przerażająca, co 100 , 200 metrów, bez pomysłu wiadukt, który mógłby zmieścić jeszcze kilka pasów , przeszkody w widoczności - stojące rozdzielnie prądu ograniczające widok wjazdu na Adamowicza, braki synchronizacji świateł. I mnóstwo innych rzeczy, na które było tyle lat do przygotowania.

    • 11 0

  • Subiektywna ocena pisarza

    do obiektywizmu brakuje mu oceny mieszkańców !

    • 2 4

  • jak się przejeżdża przez tory na wysokości ul. Kartuskiej

    to nawet przy 30km/h jest tragicznie niekomfortowo i niebezpiecznie. Jak po kartoflisku!
    Tak miało być czy coś nie wyszło?

    • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.