2020-10-27 12:13
2020-10-27 14:27
Szczurlandii
2020-10-27 09:57
a także bez elektryfikacji PKM i radykalnego poprawienia jakości dostępu pieszych rowerzystów do wszystkich stacji SKM i PKM w całej aglomeracji problemy komunikacyjne w Gdyni będą tylko narastać. Buspasy nie są istotnym
a także bez elektryfikacji PKM i radykalnego poprawienia jakości dostępu pieszych rowerzystów do wszystkich stacji SKM i PKM w całej aglomeracji problemy komunikacyjne w Gdyni będą tylko narastać. Buspasy nie są istotnym czynnikiem powodującym przesiadanie się z samochodów do środków komunikacji publicznej. Poprawa jakości dostępu pieszych i rowerzystów do centrum miasta oraz do stacji lokalnej kolei miejskiej owszem.
2020-10-27 14:27
Szcególnie budowa ścieżek rowerowych rozwiąże problemy komunikacyjne Gdyni
2020-10-27 13:05
piesi może tak ale po co rowerzyści? niech się zdecydują albo PKM ale bez dróg dla rowerów albo drogi dla rowerów i wtedy nie muszą jeździć pociągami
2020-10-27 07:05
I tak nic nigdy nie wyjdzie że strefy papieru więc nie ma co się spierać bo żadna droga nie powstanie dopóki nie wyrzucicie obecnego prezydenta z jego świtą.
2020-10-27 07:07
Wygląda przy Gdyni jakby był z 4x bogatszy miastem.
Gdynia to jedno z najgorzej zarządzanych miast w Polsce ...
2020-10-27 08:34
Słusznie zauważyłeś - wygląda.
A skoro dla Ciebie wygląd jest istotny nie musiałeś przyjeżdżać do Gdyni. Akurat drogę na warmię mamy szeroką. Bon Voyage
2020-10-27 14:24
To jestem z Gdańska d**ilu a dla mnie Trójmiasto to jeden obszar więc interesuje się rozwojem całej metropolii ale Ty stary pierdku nie nadajesz się do niczego innego tylko piwsko wypasiony brzuch i bicie żony. Nikt Cię nie potrzebuje na tym świecie
2020-10-27 07:49
Gdynia nie jest w ogóle zarządzana. To jest gra pozorów jak mini parki oczko w glowie Łucyka.
Tu nie ma wizji jakim miastem ma być Gdynia, nie ma strategii długoterminowej podzielonej na konkretne zadania i
Gdynia nie jest w ogóle zarządzana. To jest gra pozorów jak mini parki oczko w glowie Łucyka.
Tu nie ma wizji jakim miastem ma być Gdynia, nie ma strategii długoterminowej podzielonej na konkretne zadania i obszary. Wszystko jest na zasadzie: ok mamy tyle i tyle kasy to zróbmy to i to. I to się tak dzieje od przypadku do przypadku.
Nie ma specjalistów urbanistów ktorzy powinni odpowiadać za budowę miasta. Koszmar.
A kiedyś okno na świat, marzenie prawie kazdego zeby tu mieszkać, a Swietojanska najdrozsza ulica w Polsce. Co z tego zostalo?
2020-10-27 08:58
Wojtek i Maruś oraz samorządność!!!
2020-10-27 08:22
Olsztyn 2 razy mniejszy? To Gdynia ma chyba z półtora miliona mieszkancow
2020-10-27 08:27
więc Twoja matematyka kuleje gościu że 2x170 000 = 340 000 osób czyli 4,4x mniej niż 1,5 mln.
w Gdyni mieszka 250 tys osób więc on był znacznie bliżej w wyliczeniach niż Ty gamoniu
2020-10-27 07:59
Kiedyś Olsztyn za czasów małkowskiego to było zad.pie. Obecnie prześcignął gdynia prawie pod każdym względem. Drogi super, komunikacja, obwodnice itd. i tp. Wstyd mi że gdynia tak została w tyle przez miernych włodarzy, niszczący osiągnięcia swoich poprzedników.
2020-10-27 07:08
To przyłączenie jej do Gdańska
2020-10-27 08:42
Raczej do Rumi ;)
2020-10-27 08:40
2020-10-27 07:31
żeby już kompletnie zdziadziała ?
2020-10-27 07:13
2020-10-27 07:56
I kolejny raz będzie za drogo.
No to znowu zaczną przez kolejne lata projektować :)
Uśmiechnij się, jesteś w Gdyni.
2020-10-27 14:09
Na Wikipedii jest hasło "Olimpijka". To nigdy niewybudowana autostrada w Polsce. I tam jest takie zdjęcie: Niedokończone podpory nieistniejącego wiaduktu na nieistniejącej autostradzie nad nieistniejącą północną częścią CMK.
To z tymi buspasami jest podobnie: Nieistniejące buspasy na nieistniejacej obwodnicy Witomina
2020-10-27 13:59
to uwierzę; jak się nie przejadę, to przejedzie się tzw Samorządność przy najbliższych wyborach - już najwyższa pora
2020-10-27 07:12
2020-10-27 13:41
Jedynie 4000 pln na mieszkańca.
2020-10-27 08:00
Będą połączone z planowaną drogą Jeziorańskiego przy planowanej skoczni narciarskiej przy górze ,,Donas" Obok planowanego lodowiska i planowanych: szpitalu, liceum i cmentarzu na Wiczlinie które to będą połączone z planowanym lotniskiem pod planowanym tunelem w Chyloni!
2020-10-27 13:39
2020-10-27 08:22
Teraz mieszkańcy Chwarzna nie mogą wyjechać rano z własnego osiedla , a wieczorem wrócić do domów !!! A przypominam że od co najmniej 15 lat co roku oddaje się na Wiczlinie do użytkowania nowe bloki , ci wszyscy ludzie muszą jakoś dojechać !!! Czemu projekt obwodnicy dopiero teraz ????????? Głupota urzędnicza nie zna granic !!!!!!!!!!!
2020-10-27 13:38
2020-10-27 08:58
Opinia wyróżniona
Obwodnica z zasady pomija jakieś miejsce, w tym przypadku Witomino. Logicznym jest że autobusy będą jechały inną drogą "zahaczając" o przestanki na Witominie. Bus pas na nowej Chwarznieńskiej powinien być. Usprawni to ruch autobusów.
2020-10-27 13:33
O ile planowana obwodnica Witomina nie ściągnie ruchu na tyle że nie będzie zasadności ich budowy, bo warunki ruchu będą bardzo dobre przez cały czas.
2020-10-27 13:31
Będzie przetarg na plan, 5 wizualizacj, konsultacje, zniana idei, nowy przetarg na plan a potem okaże się że za pozostałe z budżetu 5 PLN nie da się wybudować.
Przypominam, że remont Chwarznieńskiej miał kosztować 79 mln, a całą obwodnicę szacują na 70 mln...
Chyba jasne że na papierkach się skończy.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.