Opinie (131) 8 zablokowanych

  • Kolejny sukces dyrektorów Osipowa, Wałaszewskiego oraz Wołkowskiwgo z pkp plk!

    Nie bez znaczenia dla powodzenia inwestycji jest również wkład córki Prezesa PLK!

    • 2 10

  • jak widać kładka rowerowa ważniejsza niż linia kolejowa (1)

    trudno to zrozumieć ale właśnie w ten sposób promuje się turystykę rowerową - kosztem linii kolejowych.

    • 8 2

    • kładka piesza, nie zadna rowerowa

      • 2 2

  • Cóż dziwnego , Gdańsk to miasto niezgody

    Pod każdym względem "budowane" przez ekipę z ratusza na czele z Dulkiewicz .

    • 6 1

  • Koejny z tysiaca przykładów niekompetencji urzedasów z DRMG ich głupoty i niegospodarnosci!! (1)

    Prezydent miasta powinna ich wywalić na zbity pysk bo przez nich miasto się nie rozwija !!

    • 9 1

    • Jaki pan taki kram

      • 0 1

  • Gdzie przystanek gdansk karczemki!!!!!!?

    • 5 1

  • dlaczego za każdym razem kiedy powstaje zwykły chodnik piszecie ze powstaje cos dla rowerzystów?

    mało to uczciwe. chodniki są na cenzurowanym? droga rowerowa lepiej brzmi? czy o co chodzi? dajcie tylko fałszywe wrażenie że dla rowerzystow sie tyle dzieje, a tak naprawde nie dzieje sie nic

    • 1 2

  • Tyle się dróg rowerowych buduje, a jedzie po nich parę rowerów dziennie, zimą żaden.
    Kiepsko zainwestowane pieniądze podatników, w imię rowerowej ideologi.

    • 2 1

  • Podział kompetencji

    DRMG to jedynie gmina (miasto), natomiast PKP to państwo w państwie z zasadami z PRL. Kładka przebiega przez grunt enklawy kolejowej (tam są inne przepisy). Zmiana w przebiegu toru kolejowego może wpływać na sąsiednie

    DRMG to jedynie gmina (miasto), natomiast PKP to państwo w państwie z zasadami z PRL. Kładka przebiega przez grunt enklawy kolejowej (tam są inne przepisy). Zmiana w przebiegu toru kolejowego może wpływać na sąsiednie granice w większym stopniu, niż zmiana kładki w obrębie już wydzielonych działek. Chodzi o zachowanie odpowiednich łuków - poziomych i pionowych. Dobrze widać, że tam, gdzie zaczynają się wiadukty i przejazdy, są one w znacznie gorszym stanie niż pozostała część drogi. By wyremontować taki obiekt, albo taki dworzec, to jest droga przez mękę przez tony betonu i osadu z prl. drmg najwidoczniej nie zainwestowało w koperty.

    • 1 3

  • W tej sprawie zdecydowanie najważniejsza jest rewitalizacja szlaku kolejowego, więc inwestycja miejska powinna być wstrzymana.

    • 3 1

  • PKP ma ze wszystkim problem. Ile jest w kraju zlikwidowanych linii ale torów z ulicy od dziesiątek lat nie potrafią usunąć

    • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.