2020-02-03 07:56
Kiedy przebudowywano Łostowicką widziałem na skrzyżowaniu z AK wielką hałdę ziemi. Sądziłem że to podbudowa dla wiaduktu by w tym miejscu powstało bezkolizyjne skrzyżowanie , niestety byłem w błędzie i to jedna z przyczyn dlaczego AK w kierunku obwodnicy sie korkuje.
2020-02-03 07:59
2020-02-03 08:03
2020-02-03 08:04
Przez odpowiednie nakazy i zakazy. Mieszkam przy skrzyzowaniu. Gdzie jest prawoskret dlugi na ok 25 aut. Zaraz po nim jest skret w lewo. Zupelnie nie potrzebny (obiektywnie) i swiatla sa ustawione tak, ze prawoskret
Przez odpowiednie nakazy i zakazy. Mieszkam przy skrzyzowaniu. Gdzie jest prawoskret dlugi na ok 25 aut. Zaraz po nim jest skret w lewo. Zupelnie nie potrzebny (obiektywnie) i swiatla sa ustawione tak, ze prawoskret dostaje zielone, auta ruszaja i staja po 5m bo ktos w lewo chce jechac i nie moze bo jada auta z naprzeciwka. Z 25 aut bywa ze pojada 3. Co powoduje ze jadące z tylu glowna droga auta po takim incydencie tez nie jada, bo zatkany prawoskret zatkal glowna droge. No i oczywiscie, że ci skrecajacy najpierw w prawo potem lewo mogliby pojechac prosto i skorzystac z kolejnej uliczki ale co obchodzi kogos ze za nim od 20 do 40 aut moze stac bez sensu..
2020-02-03 08:05
Na to pieniędzy nie ma w budżecie, ale na nowe oświetlenie bursztynowego nocnika (który powinien zarabiać), pewnie się znajdą. A przypomnę to prawie 10 mln zł.
2020-02-03 08:48
To co proponujesz mysiu pysiu? Bulenie dalej Enerdze czy rozbiórka stadionu?
2020-02-03 08:05
Jedyne rozwiązanie - przesiąść się do autobusu.
2020-02-03 08:07
ale racja tylko zwężanie ulic może pomóc !
2020-02-03 08:49
tramwaj na węzeł Groddecka wjeżdża na bieżąco, a Al. Zwycięstwa do centrum z 5 pasami to bezsens.
2020-02-03 08:06
mokry sen wszystkich z zadkami przyspawanymi do foteli swoich samochodów. Za te 40mln można kompletnie przemodelować komunikację miejską w całym mieście, co zmniejszy korki i skróci czas dojazdu nie tylko mieszkańcom
mokry sen wszystkich z zadkami przyspawanymi do foteli swoich samochodów. Za te 40mln można kompletnie przemodelować komunikację miejską w całym mieście, co zmniejszy korki i skróci czas dojazdu nie tylko mieszkańcom Żukowa, Banina czy Kiełpina, ale też pozostałym. Do tego zmniejszy hałas i zanieczyszczenie powietrza.
No ale żeby to zrobić to trzeba mieć wizję i jaja. A nie głaskać po głowach uciśnionych kierowców, którzy swoimi karocami zajmują każdą nieodgrodzoną słupkami i betonowymi zaporami przestrzeń.
Żadne minusowanie tego posta nie zmieni rzeczywistości.
2020-02-03 09:03
40 mln to dużo kasy , ale żeby kompletnie jak piszesz przemodelować KM , to trzeba 10 razy tyle. Nie wiem ile kosztuje jeden tramwaj . W Gdyni jeden przegubowy trajtek to około 3 mln .
2020-02-03 08:06
Jedźcie do Krakowa , tam się ...stoi w korkach.
2020-02-03 08:07
Opinia wyróżniona
W ciągu 10 lat zrealizowano sporo inwestycji rodem z latem 70': al. Żołnierzy Wyklętych (z tunelami dla pieszych), al. Płażyńskiego i tunel pod Martwą Wisłą (bez chodnika, drogi rowerowej), al. Havla, Węzeł Groddecka (na
W ciągu 10 lat zrealizowano sporo inwestycji rodem z latem 70': al. Żołnierzy Wyklętych (z tunelami dla pieszych), al. Płażyńskiego i tunel pod Martwą Wisłą (bez chodnika, drogi rowerowej), al. Havla, Węzeł Groddecka (na którym pieszy czeka 2 min by dostać zielone na 5 sekund), trasę W-Z (polecam przejażdżkę krajoznawczą autobusem 167 albo 168, który teraz "kręci bączki" bo niedałosię wyznaczyć przystanków przy głównej jezdni). Ktoś na tym zyskał? Piesi olani, rowery olane, komunikacja miejska olana, a dla samochodów niby lepiej, ale jakoś w godzinach szczytu wszystko jak stało, tak stoi nadal.
Zacznijmy uczyć się na błędach.
2020-02-03 08:11
Piesi i rowerzyści olani tak to wygląda. Proponuje temu geniuszowi co wymyślił ten guzik do zmiany świateł na al Havla / Warszawska żeby sam się przejechał tam rowerem !
2020-02-03 08:58
nic nie jedzie, już dawno poza godzinami szczytu, ale twardo czerwone 2 minuty... no i dwie fazy, żeby dostać się na drugą stronę, to moje ulubione rozwiązanie...
2020-02-03 15:17
2020-02-03 10:21
druga sprawa to pomysł na miasto. do tej pory buduje się korytarze do centrum i z centrum i nikogo nie najdzie refleksja, że zamiast topić kasę w rozszerzaniu przepustowości, powinno się tego zaprzestać, a zamiast tego
druga sprawa to pomysł na miasto. do tej pory buduje się korytarze do centrum i z centrum i nikogo nie najdzie refleksja, że zamiast topić kasę w rozszerzaniu przepustowości, powinno się tego zaprzestać, a zamiast tego planować wyrzucenie z centrów biur, urzędów, szkól itd. trzeba rozproszyć ruch. opłata za wjazd do centrum też wpłynęłaby na wiele wygodnych osób. znam co najmniej kilka osób jeżdżących z Chełmu 3km do miasta autem co rano do pracy. nie dość, że powiększają korki to zapychają parkingi. nie tak powinno wyglądać miasto. tak się robi na wsi. wszyscy za to płacimy podatki.
2020-02-03 13:17
zintegrowanej polityki przestrzennej (miasto krótkich odległości) i komunikacyjnej. W warunkach aglomeracji trójmiejskiej miejsca pracy powinny być skupiane wokół stacji i przystanków SKM i PKM, której częstotliwość
zintegrowanej polityki przestrzennej (miasto krótkich odległości) i komunikacyjnej. W warunkach aglomeracji trójmiejskiej miejsca pracy powinny być skupiane wokół stacji i przystanków SKM i PKM, której częstotliwość połączeń powinna istotnie wzrosnąć: równy takt nie rzadziej niż co 5 minut w przypadku SKM na całym odcinku od Tczewa do Wejherowa, na początek od Pruszcza do Rumi. Oczywiście kolej do Gdańska Południe, ale na pewno nie budowa estakady dla samochodów nad Łostowicką.
2020-02-03 13:28
Wiec nie mam pojecia o co chodzi
2020-02-03 10:24
Jeżdżę do pracy Chełm-Kokoszki. Chętnie przy dobrej pogodzie pojechałbym rowerem ale włos się jeży na głowie jadąc ul. Kartuską. Kilka razy udałem się autobusem 167 - to jest jakiś żart! Zostaje niestety tylko samochód.
2020-02-03 10:49
Mieszkam na Kokoszkach i co rano jadę na Siedlce - jest korek , w dużej mierze przez przebudowę drogi na jasieniu (no cóż trzeba przecierpieć) ale w tym czasie w stronę obwodnicy jest luźno .....
autobus jak to autobus musi zatrzymać się na przystankach a to generuje czas ;)
2020-02-03 16:12
Co nie tak ze ścieżką rowerową na Kartuskiej ? NO chyba że chodzi ci o górny kawałek ;)
2020-02-03 12:42
... Co twierdzą, że uczyć się trzeba w szkole, a nie na błędach.
2020-02-03 13:18
et haec facienda et illo non omittenda: i to robić, i o tamtym nie zapominać
2020-02-03 15:30
Pamiętam jak budowali nasypy a mieszkałem nieoopodal to zadnych podpór ani betonowych fubdamentów - podpory i betony to mają ZDIZ we łbach!
2020-02-03 17:52
2020-02-03 23:50
zapomniałeś o Obwodnicy też przebiega przez miasto i do tego brak chodnika oraz ścieżki rowerowej
2020-02-06 08:29
2020-02-03 08:08
Chcieliście reformy szkolnictwa to teraz nie ma na inne rzeczy . Cudów nie ma budżet nie jest z gumy.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.