Opinie (435) ponad 10 zablokowanych

  • Jest jedna prosta zasada jeśli chodzi o ruch drogowy

    Gdzie tylko udrożni się przejazd, tam zaraz przybędzie kierowców. Choćby dlatego , że jest długa lista chętnych na dom na przemieścić. Dlatego rozbudowywanie i tak nadmuchanego układu drogowego w mieście nie ma sensu.

    Gdzie tylko udrożni się przejazd, tam zaraz przybędzie kierowców. Choćby dlatego , że jest długa lista chętnych na dom na przemieścić. Dlatego rozbudowywanie i tak nadmuchanego układu drogowego w mieście nie ma sensu. Skomunikujcie porządnie generatory ruchu, południe z Wrzeszczem i Oliwą, to aut będzie 50%mniej i nic nie trzeba będzie dobudowywać czy przerabiać.

    • 3 9

  • (1)

    zlikwidować światła! Przejścia pod ziemne zamiast naziemnych, gdzie się da skrzyżowania bezkolizyjne. Korki znikną.Na końcach każdej dwupasmówki jak już się świateł nie da zlikwidować i mogą być korki to powinny powstać wielopoziomowe parkingi z biletem na całą metropolię w cenie parkingu.

    • 6 3

    • I jeszcze żeby na bliskim wschodzie był pokój a w afryce dzieci nie głodowały

      • 1 0

  • zmiana podejścia

    Po pierwsze wiekszość jeździ autem bo nie ma innego wyjścia. Zamiast pakować kasę w kolejną inwestycję typu aleja zemsty Adamowicza (Trasa jest potrzebna ale nie w takiej formie jak ja zrealizowano ! to bedzie nr 1

    Po pierwsze wiekszość jeździ autem bo nie ma innego wyjścia. Zamiast pakować kasę w kolejną inwestycję typu aleja zemsty Adamowicza (Trasa jest potrzebna ale nie w takiej formie jak ja zrealizowano ! to bedzie nr 1 odcinków wypadkowych w EU) Trzeba postawic na komunikację miejską. Tramwaj aż za Kokoszki (albo chociaż autobus) co 5 min, małe minibusy dowożące ludzi z okolicznych osiedli do tramwaju (Kiełpino, Leźno, Lniska Żukowo, Niestępowo. Rozbudowa metropolitalnej (albo lepiej puszczenie po tych szynach tramwaju) do Starej piły/Żukowa i dalej za Glincz i dodatkowo Kartuzy. Uruchomienie minibusów kursujących po okolicy i zbierajaych ludzi.
    Nie ma sensu puszczac miliona róznch linii i wozenia powietrza. Jeden często kursujący tramwaj/autobus/kolej na osi i satelity minibusów !!!
    To samo dla Osowy. I problem korków zniknie !!!! Tramwaje mogą zastąpiś z powodzeniem metro. Zobaczcie jak jest w Berlinie. Tam nawet do głowy mi nie przyjdzie aby gdzieś jechać samochodem. Metro co 3 min !!!! Wszystko połączone i zintegrowane !
    grzeg32@wp.pl

    • 10 3

  • Co za baran

    Wiadomo w dol jak wpada w gardło to tylko przesunie korek.mowa w górę,plus lepsze ruszania że świateł i 0 korka do obwodnicy.

    • 2 1

  • (2)

    Potrzebna analiza komunikacyjna - serio?? Jeszcze takiej nie ma, to co wy tam do ch**a robicie w tych urzędach??

    • 15 1

    • kawki piją ot tyle

      • 0 2

    • Pokaż mi duże miasto w Polsce , Europie czy na świecie i to miasta o wiele bogatsze gdzie nie mają takich problemów . Wjeżdzałem ostatnio ok godziny 16 do Berlina , korek wyjeżdzajacych z miasta ciagnął się na kilka kilometrów. Ale oczywiście ty wiesz lepiej jak kto pracuje , wszyscy źle tylko ty jeden dobrze i ty jeden masz receptę na wszystko.

      • 2 0

  • to proste (2)

    Należy w końcu wybudowac (dokończyc) wiadukt w ciągu armii krajowej nad łostowicką i z głowy

    • 8 3

    • to tylko przesunie korki ale ich nie zlikwiduje (1)

      • 0 3

      • w kierunku Obwodnicy nie będzie żadnych korków

        więc nie pisz bzdur

        • 1 0

  • 40 mln

    Koszt wiaduktu 40 mln - nie ma szans w budżecie? Tyly ma kosztować wymiana gruntu pod oceanarium na Letnicy - z kasy miasta. Proszę bardzo - są pieniądze!

    • 16 1

  • Na trasach wlotowych do

    m.Gdańsk okoliczne powiaty budują dla "swoich" parkingi P+R i współfinansują tramwaj i pociąg do centrum (jak już muszą coś załatwić w mieście). Także podnieść 2-3krotnie opłaty za parkowanie aut spoza miasta (konieczność wpisania nr rejestracyjnego)...

    • 3 2

  • Nie

    da się, nie można, nie planujemy, za duże koszty...
    Nic nowego

    • 7 1

  • (1)

    Nie no facio gada jak potłuczony, dzisiaj nasypy są be bo spowodowały by korki przy Grodeccu a za dziesięć lat już nie?

    • 6 1

    • za 10 lat mało kogo bedzie stać na samochód

      więc faktycznie problemu nie będzie

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.