Tragedia (1) Nie polecam tej szkoły nauczyciele są nieuprzejmi. Uczniowe proszą o pomoc... Hh Nie polecam (1) Szkoła jest fatalna, szczególnie nauczyciele, lecz uczniowie są wspaniali.... Anonimem Krytyczna opinia absolwenta (4) Od czego by tu zacząć. Jednym z dużych minusów tej szkoły jest dość duże... Absolwent tej super szkoły
Zwyczajna szkoła (1) Szkoła przeciętna, wysoki poziom nauczania z niewielu przedmiotów (w moim... Ja Klasa Matematyczna (2) Jestem tegorocznym absolwentem tej szkoły i ogólnie jestem zadowolony. Tak... Bartek Mont Najlepsza Gimba Ever! (1) Jestem w trakcie uczenia i no uczyćsię trzeba ale nauczyciele spoko wuef... Anonim Polecam (2) Jako była uczennica tej szkoły, mogę powiedzieć że jest ona wspaniała!... Julia Szkoła jak szkoła (1) lepsze lata tej szkoły juz dawno minęły. Nauczyciele jak wszędzie, poziom... Daria Polecam :) (2) Jestem bardzo zadowolona, że chodziłam do tego gimnazjum! Nauczyciele dużo... Absolwentka NIE POLECAM (2) Jestem tegoroczną absolwentką tego gimnazjum i z wielką ulgą i szczęściem... absolwentka uczen - opinia (2) Uczeszczam do tej szkoły 9 rok . Na początku wszystko było fajnie jednak... uczen absolwentka - opinia (3) Część nauczycieli jest zupełnie nieprzychylna uczniom, prawie wszyscy są... absolwentka POLECAM (1) Mieszkam bardzo blisko szkoły, ale w swojej klasie (obecnie jestem w... absolwentka 2012 klasy mat-eko nie polecam !!!!!! (3) Mam wrażenie że niektóre wpisy są od osób, które nigdy nie chodziły do tej... Absolwent Prawdziwe oblicze gimnazjum nr 16 (2) Gimnazjum nr 16 to prawdziwy przykład tego, że żadne reklamy ani dni otwarte... pierwszoklasista Nie polecam totalnie (1) Jeśli jesteś uczniem, który troche rozrabia i w ogóle, to totalnie sie nie... NIE ZBLIŻAJCIE SIE DO TEJ SZKOŁY zawiedziny (1) Szkoła cieszy się dobrą opinią, dlatego zdecydowałem się na naukę właśnie... uczeń O szkole (1) Uczę się właśnie 2 rok i jestem w jakimś stopniu zadowolony. Obiady są dobre.... Gall Zależy jak się patrzy na te sz