Nie polecam! (1) oddając mój laptop do zdiagnozowania problemu jaki w nim wystąpił usłyszałam... Anita Polecam!!! (1) Kompetentna obsługa, szeroki asortyment, szybka realizacja zamówienia. Maciek NIE POLECAM NIKOMU!!! (1) czas oczekiwania na diagnoze miał wynosić maxymalnie 5 dni, ostatecznie o tym... kucszetlandzki
Spelnienie najgorszego koszmaru konsumenta (3) Dostepnosc w zasadzie czegokolwiek poza myszka,tuszem i dyskiem zewnetrznym -... Maciej Polecam (1) Sklep godny polecenia. Wielokrotnie robiłem u nich zakupy różnorakiego... Krzysztof Sprzęt zamówiony telefonicznie odebrałam tego samego dnia (1) Za to wielki plus. Średnio jestem zadowolona z gburowatego Pana z obsługi,... Olga Reklamacja towaru (1) Widzę, że nie tylko ja miałam ten problem z gralem. Wpiszę, może trochę późno... ak Sklep z czsów PRL (1) " Obsługa przy zakupie bardzo miła, przy reklamacji jest bezczelna i... Paweł Kupowanie w gralu - tragiczna pomyłka (1) Widzę, że nie będę pierwszy, ale im więcej takich opini tym może ludzie... orzech Zepsuty sprzęt (1) Kupiłem karte sieciową, pojechałem do domu, okazało się iż karta jest... konieczny Laptop chyba drugiego gatunku (1) Kupiłam w Gralu laptopa ASUS, wszyscy go polecają natomiast mój po pół roku... Ola Niskie ceny, towar następnego dnia, a obsługa w porządku. :) (2) Sklep jak najbardziej godny polecenia. Ceny są często bardzo konkurencyjne.... Jakub nieciekawie.... (1) Ganiali mnie kilka razy po sprzet zamówiony, nic nie mozna zwrocic w razie... karoryfer Gwałtowne zmiany cen (1) Po raz kolejny zawiodłem się na sklepie Gral w Gdyni. Cena dysku twardego na... MSGdynia TOTALNA PORAŻKA PRZY REKLAMACJACH (1) Od dawna kupuję w tym sklepie , ale już przestaje. Ostatnio zmieniła się... Zawiedziony Totalna zlewka (1) Płyte Asusa do reklamacji sprawdzili sami i stwierdzili żę jest dobra... zys niezadowolony klient. 2 tyg czekałem na kompa (1) Postanowiłem kupić sobie zestaw komputerowy wiec poszłem do grala w gdyni i... Sylwek Fachowa i rzetelna obsługa (1) Od dłuższego czasu wszystkie zakupy sprzętu komputerowego dokonuję w sklepie... Adam Biłyk mk - opinia (1) obsługa fatalna, żadnej chęci pomocy, na dodatek za płacenie kartą życzą... mk Straszna obsługa (1) Obsługa jest poprostu maskaryczna. Nagrywarka mi się zapsuła miesiąc trzymali... Klient