Inwesting

Deweloperzy

Gdańsk, Władysława Cieszyńskiego 17

Piotr - ocena (1) bardzo dobry kontakt, spotkanie na czas. Szczera i otwarta rozmowa na temat... Piotr Monika - ocena (1) Deweloper godny zaufania. Po początkowych problemach z ogłoszeniem, Pan Jerzy... Monika Karolina - ocena (1) Polecam Inwesting z całego serca. Bardzo profesjonalna i miła obsługa.... Karolina
Marzena - ocena (1) Mieszkam sobie w budynku zbudowanym przez Inwesting już dobre kilka miesięcy... Marzena Kasia i Marek - opinia (1) Od początku świetna współpraca i pomoc w realizacji kilku nietypowych marzeń... Kasia i Marek Ewa - opinia (1) Jestem bardzo zadowolona z odebranego mieszkania. Nie znam się więc... Ewa Tomasz - opinia (1) W maju 2021 odebrałem mieszkanie na osiedlu Park Emilii. Muszę przyznać, że... Tomasz Jan Kovalsky - opinia (1) Moja opinia po odbiorze mieszkania na osiedlu Eureka (Przymorze): solidny... Jan Kovalsky Jarosław - opinia (1) odebrałem mieszkanie przed miesiącem ,wszystko w porządku,a każdy fachowiec... Jarosław Z czystym sercem polecam (1) Kupiłam mieszkanie w 2014 r. na Osiedlu Promiennym. Jak nie było, tak nie ma... Katarzyna Wielkie BRAWA !!! (1) b. dobrze zorganizowana firma dbająca o każdy etap przedsięwzięcia - od... Hanna Polecam WSZYSTKIM ! (1) Pełen profesjonalizm ! Podejście do klienta oraz obsługa której inni... Kamil Osiedle Promienne (2) Kupiłam 3 lata temu mieszkanie na osiedlu Promienne oferowane przez... Edyta Pięknie! (1) niedawno odebrałam swoje mieszkanie, jest super wykonane, moi panowie od... Ania Zdecydowanie polecam! (1) Kupiłem od tego dewelopera mieszkanie na os. promiennym i wszystko jest ok.... Marek Polecam (1) Świetny deweloper, bardzo pomocny w każdej kwestii. Mieszkania o podwyższonym... pk osiedle PROMIENNE (1) Kupiłam mieszkanie na osiedlu Promiennym. Wykonanie mieszkania bez zarzutu,... Evik Mieszkanie jak marzenie (1) Moje wymarzone mieszkanie kupiłam w os. Klimaty - zielono, spokojnie, miłe... Bożena K Zadowolona Klientka (1) Od